بازگشایی تالار هنر اصفهان در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»

شهردار اصفهان گفت: پروژه بازسازی و بازگشایی تالار هنر با صرف هزینه‌ای بالغ بر مبلغ ۸۰ میلیارد ریال انجام شده و فردا ۲۶ بهمن ماه در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته جاری در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» یکی از مکان‌هایی که سال‌های گذشته محل آفرینش هنر در عرصه‌های هنرهای نمایشی و تئاتر اصفهان بود بار دیگر در خدمت جامعه هنرمندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تالار هنر به عنوان یکی از مراکز مهم هنرهای نمایشی اصفهان نیاز به بازسازی داشت، افزود: بر اساس نظر و درخواست هنرمندان این مکان با اضافه شدن پلاتو، بهسازی و تعمیرات ضروری در بعضی بخش‌ها و نوسازی تجهیزات با شرایط بسیار مناسب بازگشایی و در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه بازسازی و بازگشایی تالار هنر با صرف هزینه‌ای بالغ بر مبلغ ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است، از شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری که این اقدامات را پیگیری و اجرایی کردند، قدردانی کرد.

نوروزی در خصوص تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر پرداخت حقوق معوقه کارگران شرکتی شهرداری، تصریح کرد: تاکنون حقوق هیچیک از کارگران یا کارمندان شهرداری به تعویق نیفتاده است؛ در ابتدای فعالیت این دوره مدیریت شهری، شش ماه حقوق کارگران به تعویق افتاده بود، اما خوشبختانه تمام دیون پرداخت شده و در حال حاضر حقوق‌ها در موعد مقرر واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری بسیاری از امور خود را به بخش خصوصی و پیمانکاران واگذار کرده است، افزود: موضوع حقوق معوقه کارکنان را بررسی خواهیم کرد؛ چنانچه جزو کارگران و کارمندان شهرداری باشند حقوق آنها همین امروز پرداخت می‌شود و اگر مربوط به شرکت‌های زیرمجموعه باشد، بررسی لازم را انجام خواهیم داد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری باید به تعهدات خود عمل کنند، تصریح کرد: یکی از شرکت‌های پیمانکار شهرداری دو ماه حقوق معوقه دارد که باید زودتر چاره اندیشی کند تا کارکنان اینگونه دچار آزار و اذیت نشوند.

وی گفت: روزهای پنجشنبه یک هفته در میان برنامه رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» از طریق رادیو اجرا و شهروندان در تماس تلفنی مشکلات خود را مطرح می‌کنند و در همان برنامه دستورات لازم صادر می‌شود.

نوروزی ادامه داد: روز پنجشنبه هفته گذشته شهروند ساکن در منطقه شش شهرداری از طریق همین برنامه رادیویی درخواستی مبنی بر نابسامانی پیاده‌روهای خیابان حاج آقا رحیم ارباب و ساماندهی پارک محلی خیابان نیکبخت مطرح کرد که در همان برنامه دستورات لازم صادر و اقدامات لازم روز گذشته انجام شد که در این فرصت شهروند تماس گیرنده برای طرح مشکل و از مسئولان، کارگران و کارکنان شهرداری این منطقه که کار چند هفته‌ای را روز گذشته به خوبی به اتمام رساندند، تشکر کرده و امیدواریم بتوانیم تمام خواسته‌های مردم را به همین سرعت اجرایی کنیم.

کد خبر 474617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.