آخرین خبر از پرونده آل کثیر در دادگاه CAS/ عیسی در انتظار لغو محرومیت

دادگاه عالی ورزش به زودی رای پرونده آل کثیر را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، عیسی آل‌کثیر به دلیل شادی گل جنجالی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا ۶ ماه از حضور در مستطیل سبز محروم شد.

باشگاه پرسپولیس در این زمینه به دادگاه عالی ورزش اعتراض کرد و اکنون با اعلام CAS (دادگاه عالی ورزش) اعضای هیئت داوران برای بررسی پرونده عیسی آل کثیر مشخص شدند.

ممکن است با صدور رأی جدید توسط این دادگاه محرومیت مهاجم سرخ‌ها زودتر از ۱۳ فروردین به پایان برسد.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 474597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    بره پیکان یا هوادار با صنعت نفت و حتی استقلال، فقط دور و بر پرسپولیس پیداش نشه. یه نظر سنجی جدید، در فضای مجازی نشان داد که بیش از هفتاد درصد طرفداران پرسپولیس با برگشت او به تیم مخالف هستند و ده درصد بی‌تفاوت و فقط بیست درصد خواهان بازگشت او هستند! اگه شده جام قه مانی امسال را از دست بدیم بهتره از این هست که بازیکن نمک نشناسی و پول پرست و بی تعصبی مثل او در باشگاه باشه! بدترین موقع و به زشت ترین نوع ممکن پرسپولیس را تنها گذاشت! آه میلیونها هوادار همیشه مثل سایه دنبالش هست و قطعا هرگز به روزهای خوش زندگیش در پرسپولیس باز نخواهد گشت. حالا حالا باید تقاص پس بده.خدا جای حق نشسته ، آقای پول‌پرست و خالی بند. یادمون نمیره در پخش مستقیم برنامه فوتبال برتر ، چجوری با چشمان پر از اشک از باشگاه و هوادارانی که در بدترین روزهای عمر، تو را تنها نزاشتن حرف می‌زدی !؟ فقط دوست دارم ببینم با اون پسر نوجوان هم ولایتی خودت ، که وقتی براش پیراهن پرسپولیس بردی ، از شوق گربه کرد! چطوری چشم در چشم شدی !