گوشی شیائومی Mi 11 اولترا چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی هوشمند شیائومی Mi11 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و یک نمایشگر کوچک در پنل پشتی، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی شیائومی می ۱۱ که در ماه دسامبر سال گذشته در چین معرفی شد، به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است. انتظار می‌رفت که شرکت شیائومی از می ۱۱ لایت و می ۱۱ پرو نیر رونمایی کند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. اخیراً یک ویدئو از گوشی می ۱۱ اولترا در کانال یوتیوب Tech Buff PH بارگذاری شد.

بر اساس ویدئوهای منتشر شده، گوشی شیائومی Mi 11 اولترا دارای یک دوربین سه گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود. نمایشگر کوچکی در کنار دوربین سه گانه این گوشی تعبیه شده است که به کاربران هنگام گرفتن عکس سلفی از طریق دوربین پشت گوشی کمک می‌کند.

به نظر می‌رسد گوشی جدید شیائومی از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن WQHD+ بهره می‌برد. این صفحه نمایش با روکش گلس ویکتوس (Victus) محافظت می‌شود و در گوشه سمت چپ بالای گوشی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی درون روزنه‌ای به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G، استاندارد ضد آب IP68 و اسپیکرهای Harman Kardon در قسمت پایین و بالای گوشی اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۷ واتی تأمین می‌شود. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند و از طریق شارژ بی سیم معکوس با توان ۱۰ وات، سایر محصولات را شارژ می‌کند. این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 474588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.