شمارش معکوس برای مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری

معاون حمل و نقل و امورزیربنایی شهرداری خرم آباد گفت: مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری که درکنار پل باستانی شاپوری خرم‌آباد (پل شکسته) قراردارد بزودی بطرف می‌شود.

علیرضا صادقی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمامی وسایل مورد نیاز روشنایی پارک و دریاچه شاپوری خریداری شده و بزودی شاهد رفع مشکل این پارک و دریاچه خواهیم بود، گفت: با توجه به ضرورت روشنایی مطلوب پارک و دریاچه شاپوری و به منظور حفظ تأمین امنیت شهروندان، خانواده‌ها و همچنین ارائه خدمات مطلوب رفاهی برای حضور شهروندان و حتی گردشگران در این مکان، رفع مشکل روشنایی این پارک در برنامه کاری شهرداری خرم آباد قرار دارد.

وی از احداث خیابان ۴۵ متری مهر، که شمال شرق و غرب شهر خرم آباد را به هم متصل می‌کند خبر داد و افزود: احداث خیابان ۴۵ متری مهر یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری خرم آباد است که شمال شرقی شهر خرم آباد را به غرب شهر متصل می‌کند و با احداث این خیابان که از پارک و دریاچه شاپوری در کنار پل باستانی شاپوری خرم‌آباد (پل شکسته) آغاز و پس از عبور از حدفاصل تقاطع بلوار بهارستان، میدان کریم خان زنده به خیابان طیب متصل می‌شود، گره ترافیکی جنوب شهر به حداقل خواهد رسید.

صادقی تصریح کرد: برای احداث خیابان ۴۵ متری مهر، در حال حاضر شهرداری با دو مشکل بزرگ از جمله تملک و خرید چند باب ساختمان مسکونی که خیابان طیب را به خیابان ۴۵ متری متصل می‌کند و دیگر روگذری که از بلوار بهارستان عبور می‌کند مواجه است که امیدواریم به همت مسئولان هرچه زودتر در این خصوص اقدامات خوبی صورت بگیرد.

معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم آباد با اشاره به پیاده روی شهروندان در کنار دریاچه شاپوری اظهار کرد: فراهم کردن بهترین امکانات ورزشی در راستای سلامت شهروندان از برنامه‌های شهرداری است.

صادقی با بیان اینکه جنوب شهر خرم آباد مظلوم واقع شده است گفت: شهرداری به دنبال احداث پارک و شهربازی برای کودکان جنوب شهر است که در این راستا احداث دو پارک در تپه پاگر ماسور و در خیابان طیب در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 474539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.