پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنچه در یک سال کرونایی بر باغ رضوان اصفهان گذشت، روایت زندگی تاکسیرانی که هم محله‌ای پهلوان تختی بود، شش راه مرگ، بهره برداری از پایانه شهید جوان در مشهد، شهرهایی با بهترین طراحی در جهان، جزئیات مراحل ثبت نام فاز نخست طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان، ۹ پروژه عمرانی فرهنگی و خدماتی در منطقه ۷ اصفهان به بهره برداری رسید، دهکده کوچک ژاپنی؛ الگوی ضایعات صفر در جهان، مهندسی خطوط اتوبوسرانی در اصفهان و شهرهای گمشده تاریخ ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

روایت زندگی تاکسیرانی که هم محله‌ای پهلوان تختی بود

روایت زندگی تاکسیران تهرانی که ۶۰۰ میلیون یورو را به صاحبش بازگرداند جز اخبار پربازدید هفته گذشته سرویس کلانشهر ایمنا بود.

می‌گوید از آخرش شروع کنیم. این اتفاق خوب میان این همه خبر تلخ، برای مردم شیرین است. اینکه نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان پول را به کسانی بازگرداند که نزدیک بود زندگی شأن را از دست بدهند.

" شش راه" مرگ!

گزارشی از وضعیت میدان شش راه اصفهان از جمله گزارش‌هایی است که هفته گذشته مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

به شش راه مرگ معروف است؛ میدانی کوچک برای تردد ارابه‌های غول پیکر؛ دل شیر می‌خواهد عبور از میدانی که بوی مرگ می‌دهد؛ چه بسیار خانواده‌هایی که در این مسیر عزیزشان را از دست دادند؛ گویی شنیدن خبرهای تصادف و فوت چند نفر در روز در این محل دیگر عادی شده است.

بهره‌برداری از پایانه شهید جوان در مشهد

خبر بهره برداری از پایانه شهید جوان در مشهد نیز جز اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: پایانه شهید جوان در پاسخ به مطالبه چندین ساله شهروندان مشهد به منظور کاهش ترافیک بلوارهای فلسطین و شهید منتظری، احداث شده است و از امروز _سه شنبه ۲۱ بهمن ماه_ آغاز به کار خواهد کرد.

مهندسی خطوط اتوبوسرانی در اصفهان

خبر مهندسی خطوط اتوبوسرانی در اصفهان نیز هفته گذشته مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه مهندسی خطوط اتوبوسرانی در حال انجام است، گفت: در مقابل ایستگاه دارک به عنوان نخستین ایستگاه خط دوم مترو، با احداث یک پایانه مسافربری درصدد اجرای طرح TOD هستیم.

شهرهایی با بهترین طراحی در جهان

گزارش شهرهایی با بهترین طراحی در جهان نیز جز اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهرهای سنگاپور، زوریخ، کپنهاگ، سئول، چندیگار و آمستردام به عنوان شهرهایی با بهترین طراحی در جهان شناخته می‌شوند.

جزئیات مراحل ثبت نام فاز نخست طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان

خبر چزییات مراحل ثبت نام فاز نخست طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان نیز هفته گذشته مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و در راستای اجرای مصوبات مربوطه، اقدام به پیاده‌سازی سامانه الکترونیکی جهت ثبت نام شهروندان و دریافت خدمات مربوط به صدور مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک کرده است.

۹ پروژه عمرانی فرهنگی و خدماتی در منطقه ۷ اصفهان به بهره برداری رسید

خبر افتتاح پروژه‌های عمرانی فرهنگی خدماتی منطقه ۷ نیز جز اخبار پرمخاطب سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

در بیست و هفتمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» ۹ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه هفت شهرداری به ارزش بیش از ۲۲۵ میلیارد ریال با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر به بهره برداری رسید.

آنچه در یک سال کرونایی بر باغ رضوان اصفهان گذشت

گفتگو با مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان نیز از جمله اخبار پرمخاطب کلانشهرهای ایمنا بود.

پس از گذشت یکسال که "کرونا" جان‌های عزیزی را روانه خانه ابدی کرد، در میان مرگ‌های ناگهانی و زودرس و یا تصادف و ناراحتی قلبی، نام "کرونا" زودتر از مابقی علت‌های فوت به میان می‌آید. به طوری که با شنیدن خبر رفتن هر عزیزی، اولین سوالی که همه از نزدیکانش می‌پرسند این است که: کرونا داشت؟

دهکده کوچک ژاپنی؛ الگوی ضایعات صفر در جهان

گزارش ترجمه دهکده کوچک ژاپنی، الگوی ضایعات صفر در جهان نیز از جمله اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

کامیکاتسو، توکوشیما یک منطقه مسکونی دورافتاده در استان توکوشیمای ژاپن، که به مدت دو دهه از هر گونه ضایعات مواد عاری است و به عنوان الگویی برای سایر شهرهای جهان عمل کرده است.

شهرهای گمشده تاریخ

خبر شهرهای گمشده تاریخ نیز طی هفته گذشته مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

شهرهای بسیاری در طول تاریخ ظهور پیدا کرده و سپس ناپدید شده‌اند؛ اینکه چرا بعضی از تمدن‌ها به مرور زمان، اما برای همیشه از بین رفته‌اند، به عوامل مختلفی نظیر تغییرات آب و هوا، جنگ‌ها و حوادث طبیعی بستگی دارد.

کد خبر 474473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.