لایروبی ۱۵ کیلومتر از کانال ها و نهرها در بندرانزلی

شهردار بندرانزلی گفت: در پنج ماه گذشته ۱۵ کیلومتر از کانال ها و نهرهای شهری در بندر انزلی توسط شهرداری لایه روبی شده است.

سید بدرالدین بدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات پنج ماهه شهرداری انزلی اظهار کرد: طی این مدت ۱۵ کیلومتر از کانال‌ها و نهرهای شهری در انزلی و غازیان لایه روبی، ساخت آبنمای میدان شهید عبدحق بدون صرفه هزینه‌ای ساخته شده است.

شهردار انزلی افزود: در این مدت میدان شهدای نویر احداث و المان آن نصب و سکوی قهرمانان و نام آوران نیز ساخته شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت، نواحی مختلف شهر همچون کوی پاسداران برای هدایت آب‌های سطحی لوله گذاری شده است. اضافه کرد: لوله گذاری و ایستگاه پمپاژ سوسر انجام، اصلاح و لوله گذاری و لایه روبی نهرها در کانال عباس آباد جهت کاهش آبگیری در منطقه نیمه شعبان اجرا شده است.

وی ادامه داد: پیاده روها و معابر شهری مرمت و بازسازی، مناطق انزلی و غازیان برای اولین بار با آسفالت سرد لکه گیری و آسفالت شده و خط کشی عابر پیاده، رنگ آمیزی سرعت گاه‌ها و نصب و تعویض تابلوهای ترافیکی و موزائیک کاری در نقاط مختلف شهر اجرا شده است.

بدری، با بیان اینکه نصب تیرک‌های برق در پارک شهید اختر کاویان جهت تأمین روشنایی نصب شده است، افزود: بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری و اقدامات لازم جهت خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی عنوان کرد: افتتاح، آموزش و راه اندازی دستگاه خود دریافت زباله در پارک ساحلی پاسداران انزلی با حضور مسئولان و جمعی از شهروندان انجام شده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: خریداری دستگاه سرور جهت ارتقای سیستم اداری واحد شهرسازی، تکمیل سوئیت های راه و شهرسازی و بازسازی و تجهیز هتل شهرداری واقع در طرح دریا پاسداران جهت بهره برداری، ساخت تصفیه خانه شیرابه کارخانه کمپوست انجام شده است.

بدری یادآور شد: در پنج ماه گذشته معابر و خیابان‌های سطح شهر توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی شده است. اضافه کرد: نگهداری، واکسیناسیون و پلاک گذاری سگ‌های بدون صاحب در پناهگاه شهرداری اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و انتقال بازار ماهی فروشان، قطع موانع و جمع آوری گارد بلوک‌ها و مرمت و روکش آسفالت حوالی بازار ماهی فروشان انجام شده است.

شهردار انزلی افزود: هرس، فرم دهی و رسیدگی به فضای سبز در نواحی مختلف شهر، عملیات سنگفرش موج شکن جدید، زیرسازی و خاکریزی و تسطیح نواحی مختلف شهر، رنگ آمیزی و بازسازی میدان مالا و میدان گمرک با کمترین هزینه اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 474418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.