عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ بهمن ماه

در این بسته خبری از آغاز پروژه طرح تفصیلی سی سخت تا آسفالت بی سابقه معابر شهری بجنورد در شش سال اخیر و توزیع ۱۰۰۰ عدد کیسه پارچه‌ای توسط سازمان مدیریت پسماند اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی نگین شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال

قاسم سمیعی، شهردار نگین شهر گفت: آسفالت معابر و کوچه‌ها، روشنایی معابر و خیابان‌ها، کلنگ زنی پارک و خریداری یک دستگاه بیل مکانیکی برای فعالیت‌های عمرانی شهرداری از پروژه‌های شهرداری نگین شهر در دهه فجر بود.

اختصاص اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی به مدیریت بحران شهرداری آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ عدد کیسه پارچه‌ای توسط سازمان مدیریت پسماند اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر توزیع ۱۰۰۰ عدد کیسه پارچه‌ای به مراکز عمومی، نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و میادین میوه و تر بار همزمان با فرا رسیدن جشن انقلاب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین مناسبی برای کیسه‌های پلاستیکی هستند و علاوه بر قابل شستشو بودن، به صرفه بوده و با محیط زیست نیز سازگار است.

افتتاح سرای محله "اسدآبادی" خرم آباد

بهزاد رضوانی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: سرای محله اسدآبادی این شهر همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

آغاز پروژه طرح تفصیلی سی سخت

عملیات اجرایی پروژه طرح تفصیلی شهر سی سخت توسط پیمانکار در حال اجرا است.

برگزاری اولین جلسه کمیته مطالعات و پژوهش شهرداری بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند در این ارتباط اظهار داشت: هم افزایی و هم اندیشی در کمیته مطالعات و پژوهش قطعاً در رفع موانع موجود و تسهیل فرآیند اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه مدیریت شهری تأثیر بسزایی خواهد داشت.

کاشت انواع گل‌های فصلی در میادین و معابر ساری

با هدف زیبایی منظر شهری و ایجاد نشاط شهروندی، کاشت گل‌های فصلی و انواع درختچه‌ها در معابر شهری، در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قرار گرفته است.

آسفالت بی سابقه معابر شهری بجنورد در شش سال اخیر

مهدی حمیدی، معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری بجنورد گفت: طی نه ماه گذشته در بیش از ۳۰۲ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر عملیات عمرانی آسفالت، روکش، لکه گیری و ترمیم انجام شده است و استفاده از این حجم از آسفالت طی شش سال اخیر در شهرداری بجنورد بی سابقه بوده است.

افتتاح بوستان بزرگ خلیج فارس در نسیم شهر

بوستان بزرگ خلیج فارس با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

تولید ۲۵ هزار بوته گل و گیاه فصلی در مشگین شهر

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر از تولید و پرورش ٢۵ هزار بوته انواع گل و گیاه فصلی در گلخانه شهرداری جهت کاشت در فضای سبز این شهر خبر داد.

کد خبر 474403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.