اقدامات شهرداری اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چه بود؟

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: امسال در سطح شهر به مناسبت دهه مبارک فجر اقدامات متعددی به منظور فضاسازی و ایجاد شور و شعور انقلابی در سطح اجرایی شد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان با آمادگی در تمامی مجموعه‌های خود به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر دهه فجر فضاسازی ویژه‌ای را در شهر با در نظر گرفتن پرچم جمهوری اسلامی و پرچم‌های رنگی، تبلیغات فرهنگی، المان‌های نوری همچنین نصب بنر ویژه این ایام و همچنین ایستگاه‌های شب‌های روشن به صورت گسترده در سطح شهر اجرایی کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ پرچم میله‌ای و یک هزار و ۷۹۹ پرچم ایستاده در سطح شهر نصب شده است، ادامه داد: شهرداری اصفهان با اجرای هفت هزار و ۲۰۰ متر پرچم ریسه‌ای شهر را تزئین و همچنین با ۲۳ هزار و ۲۰۰ متر ریسه روشنایی به نور آرایی سطح شهر پرداخته است.

وی تصریح کرد: ۴۶۹ المان نوری در میادین و خیابان‌های اصلی شهر جانمایی و نصب شده است و همچنین ۱۴ ایستگاه با عنوان شب‌های روشن با موضوع دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در سطح شهر نصب و اجرایی شده است.

امیری گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سطح شهر برای ایام دهه فجر فضاسازی دیوار پازلی میدان امام حسین (ع)، نصب طرح‌های قاب شده منتخب انقلاب اسلامی با شش موضوع و نصب در ۳۰ نقطه پر تردد شهر و همچنین اجرای جشنواره دانشجویی مرز و بوم بوده که در آن تابلوهایی با موضوع پیروزی انقلاب و دفاع مقدس در سطح شهر و گذرهای فرهنگی اصفهان در جلوی دید عموم شهروندان نقاشی و به نمایش گذاشته شد.

وی نورافشانی آسمان شهر در شب پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با بانگ تکبیر مردمی را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته عنوان کرد و افزود: در ۱۵ نقطه از شهر و همزمان با ندای توحیدی «الله اکبر» توسط مردم شهیدپرور اصفهان، آسمان شهر نورباران شد که جلوه‌ای دوچندان به برنامه‌های اجرا شده بخشید.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: امسال نیز همچون گذشته آتش‌نشانی اصفهان در راستای تأمین ایمنی شهروندان علاوه بر اینکه همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد به صورت ویژه همزمان با نورافشانی شهر و همچنین در ۲۲ بهمن ماه برای خدمت‌رسانی به انجام وظیفه پرداخت.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی جشن انقلاب وجود نداشت، اما با توجه به دستورالعمل‌ها و هماهنگی‌های انجام شده به صورت ماشینی و موتوری برگزار شد که با استقبال مردم مشت دیگر بر دهان مستکبران و زورگویان جهان زده شد.

کد خبر 474381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.