ساماندهی تفکیک کنندگان پسماند در تبریز

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی این سازمان برای ساماندهی تفکیک‌کنندگان غیرمجاز پسماندهای خشک در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا اصغری با اشاره به ضرورت ساماندهی تفکیک کنندگان پسماند، گفت: با توجه به برنامه سازمان در خصوص اجرای طرح تفکیک از مبدا و ساماندهی تفکیک‌کنندگان پسماند خشک سطح کلانشهر تبریز، فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به سازمان و اخذ مجوزهای لازم، با همکاری بخش خصوصی نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کنند.

وی افزود: تعداد ۹۷۷ خودرو نسبت به تفکیک پسماند در شهر تبریز به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند که از این تعداد برای ٣٨٩ خودرو مجوزهای لازم صادر و ١۶۶ مورد دیگر در مرحله بررسی مدارک و اخذ مجوز قرار دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به برخورد بازرسان این سازمان با تفکیک کنندگان غیرمجاز، خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات اخذ شده برخی از تفکیک کنندگان نسبت به تقسیم بندی محلات تبریز و خرید و فروش ضایعات در آن‌ها اقدام کرده‌اند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم بین آن‌ها شده است.

وی افزود: این موضوع از سوی سازمان در حال ساماندهی است که بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری تبریز موظف به یکپارچه سازی و ساماندهی آن است.

اصغری تصریح کرد: ساماندهی تفکیک‌کنندگان غیرمجاز از طریق سازمان بر اساس مجوزهای صادره از مراجع قضائی انجام می‌پذیرد و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم نسبت به شناسنامه دار کردن تفکیک کنندگان پسماند در سطح کلانشهر تبریز و صدور کارت سلامت آن‌ها اقدام کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 474379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.