ذوب آهن امکانات خوبی دارد/ در گروهمان بین ۳ تیم اول جدول جنگ بود

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی با بم تیم دست و پا بسته ای نبودیم. به دلیل پخش شدن بازیکنان در تیم ها، سطح لیگ امسال بالاتر است.

شیوا فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی تیم ذوب آهن برابر شهرداری بم اظهار کرد: به نتیجه دلخواه خود نرسیدیم و همچنان همه به دلیل صعود نکردن ناراحت هستیم اما یک سر فوتبال باخت و سر دیگر آن برد است. در بازی‌های دیگر می‌شد اتفاقات دیگری رخ دهد که اتفاق نیفتاد و قسمت ما این بود. برای هر بازیکن روز خوب و بد است اما هیچکدام از بازیکنان کم کاری نکردند.

وی همچنین ادامه داد: با افراد زیادی که در تماس بودیم، می‌گفتند حق صعود داشتیم اما نشد و ناراحت هستیم. در بازی با بم تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و توان خود را گذاشتیم. متأسفانه در زمان کوتاهی ۲ گل دریافت کردیم و شاید شیرازه تیم ما از هم پاشید. برای جبران گل‌های خورده تلاش زیادی کردیم اما نشد همچنین داوری برخی صحنه‌ها به ضرر ما بود.

فاضلی در ارتباط با گروه تیم ذوب آهن و سطح فنی لیگ برتر بانوان افزود: فکر می‌کنم سطح گروه ما خیلی بالاتر از آن گروه بود اما اگر قرار است ۴ تیم بالا بیایند و دوره‌ای بازی کنند، ۳ یا ۴ هفته تفاوت لیگ بود. تفاضل گل بالا نیز نشان می‌دهد سطح گروه دیگر پایین‌تر از گروه ما بود و در گروه ما بین ۳ تیم اول جدول جنگ بود. بخاطر شیوع کرونا خیلی مسائل بهم ریخت وگرنه شرایط می‌توانست بهتر از این باشد.

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با اشاره به پیش بینی از قهرمان لیگ امسال، خاطرنشان کرد: پخش شدن بازیکنان در تیم‌ها خوب بود و سطح لیگ بهتری داشتیم، اما باید ببینیم هفته‌های اول و دوم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد تا بتوان برای قهرمان لیگ امسال پیش بینی کرد.

وی در رابطه با حمایت‌های باشگاه ذوب آهن از تیم فوتبال بانوان، ادامه داد: سال‌های گذشته در تیم‌های دیگری فعالیت می‌کردم، اما باشگاه ذوب آهن امکانات خوبی در اختیار ما قرار داد و بهتر است باشگاه‌های دیگر نیز از فوتبال بانوان حمایت کنند.

فاضلی با بیان اینکه در هفته چهارم لیگ دچار آسیب دیدگی شدم و با باز توانی به نیم فصل دوم رسیدم، گفت: متأسفانه در بازی با بم مصدومیت جدی گریبانگیرم شد و به احتمال زیاد باید جراحی کنم.

کد خبر 474303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.