تحویل ٢بیمارستان برکت تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تا پایان سال٢ بیمارستان برکت تحویل داده خواهد شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد برکت، سید امیرحسین مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار کرد: تاکنون ۴٨ هزار پروژه عمرانی داریم که نزدیک به ٣٠ هزار پروژه تاکنون تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته ٩ مدرسه برکت دیگر در سیستان و بلوچستان تحویل داده شد، گفت: مهر ماه امسال ١۵٠ مدرسه را تحویل دادیم و در مجموع این تعداد به ١۵۴٠ مدرسه برکت در سراسر کشور رسیده است.

مدنی با بیان اینکه ١٣٧٠ مسجد و مرکز فرهنگی ساختیم، افزود: هزار پروژه آبرسانی روستایی را ساماندهی کرده‌ایم که ۶٠٠ پروژه به طور کامل انجام شده است، قرار داد ساخت ١۵ بیمارستان انعقاد شده که تا کنون ٨ بیمارستان تحویل داده شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: ٢ بیمارستان برکت تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به سال جهش تولید و مواجهه با بیماری کرونا ما در ستاد اجرایی فرمان امام نوع و حجم فعالیت‌های خود را تغییر دادیم، گفت: ما در ابتدای کرونا در استان کردستان مجموعه‌ای را ساماندهی کردیم که تولید لباس‌های پزشکان را انجام می‌دادند که با این اقدام نیاز کلی کشور رفع شد و در ادامه این لباس‌ها به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شدند.

مدنی افزود: در بنیاد برکت واحدهای طرح‌های کوچک و خانگی تولید ماسک را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه تأمین تجهیزات، دارو و هر چیزی که باعث مقابله با کرونا می‌شد اقدامات مؤثری را انجام داد، اظهار کرد: موضع تولید واکسن از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا از جانب گروه دارویی برکت در دستور کار قرار گرفت.

مدنی ادامه داد: از ۶ مسیر تولید واکسن در ستاد اجرایی شروع شد که تا این لحظه ۴ مسیر آن به تست بالینی انسانی رسیده است و واکسن کووایران برکت مرحله فاز یک تست انسانی را به پایان رسانده است.

کد خبر 474299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.