گوشی لنوو K13 چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی لنوو K13 از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل اندروید 10 سازگار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد گوشی لنوو K13 که نام تجاری آن XT2097-15 است، نسخه تغییر یافته گوشی موتو E7i باشد. پیش از این شرکت لنوو گوشی‌های ارزان قیمت لمون K12 و لمون K12 پرو را به عنوان مدل‌های تغییر یافته موتو G9 پاور و موتو E7 پلاس در چین عرضه کرده بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی لنوو K13 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با ناچ قطره‌ای است. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک دوربین دوگانه باشد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیسکلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود و چینش عمودی دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز پنج مگاپیکسل است.

علاوه بر این گوشی ذکر شده به یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز مجهز شده است. پیش بینی می‌شود گوشی لنوو K13 دارای دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد. کاربران می‌توانند حافظه این گوشی را از طریق کارت microSD افزایش دهند.

وزن گوشی لنوو K12، 200 گرم بوده و دارای دو شیار برای سیم کارت و درگاه USB-C است. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی قرار دارد و حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. این گوشی در دو رنگ آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 474266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.