عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ بهمن ماه

در این بسته خبری از ارزیابی‌ سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تا تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری شوشتر و بهره برداری از مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ارزیابی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین

بنا بر ارزیابی‌های سامانه ۱۳۷، نصب و مرمت سرعت کاه، بیشترین خواسته شهروندان از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بوده است.

احداث میدان سردار دل‌ها در بجنورد

مهدی حمیدی، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: در مبادی ورودی شهر، در ابتدای مسیر بلوار ولایت، میدان ورودی شهر به نام سردار دل‌ها در ۲۵ هزار متر مربع احداث می‌شود.

به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجوز به‌کارگیری ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های سراسر کشور توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور صادر شد.

کارکنان شهرداری بروجن اقدام به اهدا خون کردند

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان شهرداری بروجن با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان در راستای یاری رساندن به نیازمندان خون، در عملی خداپسندانه اقدام به اهدا خون کردند.

ساماندهی ورودی دهدشت

شهردار دهدشت گفت :۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورودی این شهر از سمت بهبهان در نظر گرفته شده است.

تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری شوشتر به مناسبت دهه فجر

عباس اسکندری نیا، شهردار شوشتر گفت: به مناسبت دهه فجر، عوارض شهرداری، ۲۵ درصد با تخفیف اعمال می‌شود.

افتتاح اولین خانه گردشگری سلامت استان سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان در این ارتباط گفت: این خانه تاریخی متعلق به دوره قاجاریه است که در سال ۹۹ و در زمان فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی، با همکاری شورا و شهرداری و با همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان مرمت و به بهره برداری رسید و در حال حاضر به اولین خانه گردشگری سلامت استان سمنان تبدیل شده است.

بخشودگی عوارضات صدور پروانه ساختمانی در خرمشهر

به پیشنهاد شهرداری خرمشهر و به موجب مصوبه شورای اسلامی شهر، عوارضات صدور پروانه ساختمانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشمول ۲۵ تا ۵۰ درصد بخشودگی شد.

بهره برداری از مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی در سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج گفت: مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی این شهرداری است که در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۹۶ مترمربع و مساحت عرصه ۳۹۶ مترمربع در ۷ طبقه احداث شده است.

آغاز عملیات اجرای فاز دو شبکه جمع‌آوری فاضلاب خوانسار

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: عملیات فاز دوم طرح جمع آوری شبکه فاضلاب شهر خوانسار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد خبر 474240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.