راه اندازی گرمخانه ۱۵۰ نفری در رفسنجان

شهردار رفسنجان از راه‌اندازی و بهره‌برداری از گرمخانه شهرداری برای ساماندهی متکدیان خبرداد.

به گزارش ایمنا، محمد مختاری با بیان اینکه پدیده کارتن‌خوابی از مسائلی است که چهره شهر را نازیبا می‌کند، اظهار کرد: پیشنهاد شهرداری رفسنجان مبنی بر احداث گرمخانه برای افراد بی‌سرپناه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر مطرح شد که پس از پیگیری‌های لازم نخستین گرمخانه شهرداری در رفسنجان برای ساماندهی افراد بی‌سرپرست و افرادی که به‌هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند احداث شد.

وی با اشاره به مناسب‌سازی و تجهیز گرمخانه شهرداری رفسنجان برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و متکدیان افزود: این گرمخانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۰۰ مترمربع واقع در بلوار زائر احداث شده که ۷۰ مترمربع آن متعلق به بانوان و ۱۳۰ مترمربع آن متعلق به آقایان راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری است.

شهردار رفسنجان ادامه داد: گرمخانه از ساعت ۲۱ تا ۷ صبح جهت استفاده افراد بی‌خانمان باز و هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه سرویس ایاب و ذهاب در میدان ابراهیم ابتدای خیابان سعدی برای انتقال متقاضیان استفاده از گرمخانه مهیا است.

وی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان دومین شهرداری بعد از مرکز استان است که مرکز خدمات اجتماعی (گرمخانه) را برای بی‌خانمان‌های مرد و زن تجهیز و راه‌اندازی کرده است.

کد خبر 474167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.