سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه الکترونیکی در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر با هدف کاهش تردد رانندگان و شهروندان در شرایط شیوع بیماری کرونا، تکریم ارباب رجوع، تسهیل در ارائه خدمات راه اندازی شده است.
وی افزود: در سامانه الکترونیکی سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر به آدرس:
http://www.meshkin-smhnh.ir خدماتی همچون ثبت درخواست مرخصی، تمدید سالیانه کارت شهری و یا ابطال آن، اشیا گمشده مسافران، نرخ کرایه و مسیرها برای مسافران و رانندگان و ثبت شکایت مسافران ارائه میشود.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر عنوان کرد: شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری به این سازمان شکایات خود را نسبت به تخلف رانندگان تاکسی در سامانه الکترونیکی ثبت کنند.
وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدگی به شکایت شهروندان ظرف مدت سه روز کاری انجام و رأی نهایی نیز بعد از حدود یک هفته صادر میشود. و طی این مدت سیر مراحل رسیدگی از طریق پیامک به اطلاع شاکی و متشاکی خواهد رسید.
جوادزاده خاطرنشان کرد: به منظور کاهش تردد رانندگان به سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر، تاکسیرانان میتوانند برای تمدید کارت شهری و یا ابطال آن، درخواست خود را در سامانه خدمات الکترونیکی این سازمان ثبت کنند که در کوتاهترین زمان ممکن شماره حساب پرداخت عوارض و زمان مراجعه برای انجام امورات، طی پیامکی برای آنان ارسال میشود.
به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد. و در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری این شهر ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری و ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی با ۳۲۴ خودرو فعالیت میکند.
نظر شما