رقابت ها در مرحله بعدی جذاب تر است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: ما و سپاهان امروز دیدارهای سنگینی را پشت گذاشتیم و باید دوشنبه هفته آینده نیز بازی کنیم. شهرداری سیرجان همیشه مدعی بوده، سپاهان و وچان کردستان نیز تیم‌های قدرتمندی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرضیه جعفری پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری، اظهار کرد: توانستیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم، امسال در گروه سختی قرار گرفتیم که تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان بسیار خوب ظاهر شدند و همیاری ارومیه در نیم‌فصل اول تیم شگفتی‌ساز گروه بود.
وی ادامه داد: در ابتدای فصل به دلیل اینکه تمرینات را دیر آغاز کردیم نتوانستیم نتایج خوبی به دست آوریم، اما بازیکنان به مرور زمان خود را پیدا کردند. شیوع کرونا باعث شد بازیکنان ۹ ماه تمرین نداشته باشند و مردد بودیم که با این وضعیت در لیگ شرکت کنیم یا خیر و تمرینات را دیر آغاز کردیم که باعث شد در نیم‌فصل اول خوب نتیجه نگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم تصریح کرد: امروز بازیکنانم از موقعیت‌های خود حداکثر استفاده را داشتند، خوب بازی کردیم و از بازیکنانم که جنگیدند بسیار راضی هستم.

جعفری با بیان اینکه تیم حریف نیز بسیار خوب بازی کرد و به این تیم هم تبریک می‌گویم، خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن می‌تواند در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ذهنیت در بازیکنان شکل گرفته بود که با کسب یک تساوی هم صعود می‌کنیم، اما به بازیکنان گفتم که برای برد به اصفهان می‌رویم.

وی افزود: در ۱۵ دقیقه اول مسابقه بازیکنانم بازی را دست‌کم گرفتند، اما با صحبت‌های من و همت خودشان، توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. بازی را در دست داشتیم تا اینکه چند بازیکن ما اشتباه کردند و گل خوردیم. ذوب‌آهن فقط در صورت برد صعود می‌کرد و تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد حمله می‌کند، بازی کمی گره خورد. امروز دو تیم نتوانستند تاکتیک تیمی خود را به درستی پیاده کنند، اما جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه با برگزاری لیگ در دو گروه مخالف هستم، گفت: برخی تیم‌ها دو ماه بازی کردند و حذف شدند، اما با توجه به شیوع کرونا کار دیگری نمی‌شد انجام داد. گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ هم دوست داشت لیگ را مانند سال‌های گذشته برگزار کند، اما مجبور شدند مسابقات را زودتر شروع کنند. امیدواریم از فصل آینده لیگ به شکل سابق در یک گروه برگزار شود.

جعفری افزود: ای کاش از هر گروه سه تیم به مرحله بعدی صعود می‌کردند، حق ذوب‌آهن این نبود. با توجه به شیوع کرونا، برگزاری لیگ به شکل فعلی بهترین کار بود و نمی‌شد سلامت بچه‌های مردم را به خطر انداخت. رقابت با تیم‌های مدعی در مرحله بعد سخت است، ما و سپاهان امروز دیدارهای سنگینی را پشت گذاشتیم و باید دوشنبه هفته آینده نیز بازی کنیم. شهرداری سیرجان همیشه مدعی بوده، سپاهان و وچان کردستان نیز تیم‌های قدرتمندی هستند. فکر می‌کنم مرحله بعدی لیگ بسیار حساس‌تر باشد و شاهد بازی‌های بسیار زیباتری باشیم.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: با یک الی دو نفر از کاندیدهای ریاست فدراسیون صحبت کردم، ایده‌های بسیار خوبی داشتند و امیدوارم فوتبال ایران رو به رشد برود. فکر می‌کنم از بحرانی که در حال حاضر در آن قرار داریم خارج شویم و همان‌طور که با دادن حق رأی به ۱۱ خانم در انتخابات فدراسیون فوتبال به بانوان بها داده شد، در برنامه‌ریزی کاندیداها نیز برنامه‌های خوبی برای بانوان وجود داشت. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد و آینده خوبی برای فوتبال بانوان می‌بینم.

کد خبر 474069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.