اجرای پروژه بوستان شمالی شاهین‌شهر در دو فاز

شهردار شاهین‌شهر گفت: در این شهر و مناطق اطراف آن بیش از ۱۱۰ بوستان برای تامین رفاه و آسایش شهروندان ایجاد شده است.

احمدرضا پری‌تبار در بازدید از روند اجرای پروژه بوستان شمالی شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث این بوستان تاکنون بیش از ۸۵ درصدی پیشرفت فیزیکی داشته است و با تخصیص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به زودی افتتاح خواهد شد.

وی گفت: برای ایجاد این بوستان فضایی افزون بر ۷۰ هزار مترمربع در نظر گرفته شده که ۳۰ هزار متر مربع آن فضای سبز و درختکاری است و ۳۵ هزار متر آن شامل پیاده‌روسازی، کف فرش و محوطه‌سازی بوده است و پنج هزار مترمربع آن مکان‌های ورزشی، خدماتی و گلخانه‌ای است.

شهردار شاهین‌شهر افزود: خدمات این بوستان بزرگ علاوه بر اهالی محله‌های بنیاد ازدواج، امام علی (ع) و فدک، بخش شمالی خیابان فردوسی و حافظ را پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: فاز اول این طرح تا پایان اسفند تکمیل خواهد شد و فاز دوم آن سال آینده و پس از تملک ۱۰ هزار مترمربع  زمین جدید آغاز می‌شود.

کد خبر 474060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    چرت نگو ۱۱۰ تا کجا بود ما شاهین شهری هستیم چرا ندیدیم اینقدر بوستان شاهین شهر یه شهر بازی مدرن و خوب احتیاج داره نه اینقدر مجتمع تجاری
  • م ع فرحانی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    لطفاً از ایجاد وساخت اماکن تجاری روبروی منازل بین فرعی ۷و۸شرقی خودداری شود و فقط سمت پارک معلم این اماکن تجاری ساخته شود تا زیبایی کارهای انجام شده ودید و منظره زیبای آن از منازل روبرو ی پارک معلم گرفته نشود
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام.اگرمیخواهیدکاری انجام دهید.خ عطار.فرعی ۴شرقی،چندین ساله که هبچ اقدامی برایش انجام نداده اید.بیش از۳۰ سال قدمت دارد