شهرداری بم ۲ - ذوب آهن ۱ / پایان تلخ تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در فصل ۱۳۹۹

دیدار تیم های ذوب آهن و شهرداری بم در چارچوب هفته پایانی دور اول لیگ فوتبال زنان با نتیجه دو بر یک به سود نماینده کرمان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _ ۲۱ بهمن ماه_ در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، ذوب آهن در فولادشهر از ساعت ۱۳ به مصاف شهرداری بم رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بم به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و شهرداری بم

ورزشگاه: فولادشهر
داوران: سلطنت نوروزی، بهاره سیفی نهاوندی، حبیبه ربوی و سلمی رضوی
ناظر: زهرا فروزنده

ترکیب ذوب آهن: زهرا خواجوی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، سارا سبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرابی نیا، شقایق نوری زاده، مرضیه نیکخواه، نگین زندی و شیوا فاضلی
سرمربی: مدائم زاده

ترکیب شهرداری بم: کوهستان خسروی، زهرا سربالی، فاطمه گراییلی، سرشین کمانگر، عاطفه رمضانی راد، منا حمودی، سمانه چهکندی، رها یزدانی، بهناز طاهر خانی، شهناز جعفری زاده و فروغ موری

سرمربی: مرضیه جعفری

کارت زرد:
شهرداری بم: سمانه چهکندی (دقیقه ۶۳)

کارت قرمز: بدون کارت قرمز

گل‌ها:

شهرداری بم: زهرا سربالی (دقیقه ۲۷)، سمانه چهکندی (دقیقه ۳۱)

ذوب آهن: سارا سبزواری (دقیقه ۴۵)

شرح بازی:

سمیه شهبازی و الهام فرهمند برای دیدن این بازی به فولادشهر آمدند، تا دقیقه ۱۰ بازی بیشتر میانه‌های میدان جریان دارد. شهرداری بم توپ و میدان را در اختیار گرفته و موقعیت خطرناک روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرده است که در نهایت با گلزنی در دقایق ۲۷ و ۳۱ از ذوب آهن پیش افتاد.

ذوبی ها برای جبران گل خورده تلاش می‌کنند ولی بی فایده است، داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در این دقایق سارا سبزواری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و این نیمه با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بم به پایان رسید.

نیمه دوم ذوب آهن بیشتر بازی را در اختیار دارد، اما نمی‌تواند به دروازه شهرداری بم نزدیک شود. از دقیقه ۶۰ شهرداری بم حملاتی انجام داده که با درخشش دروازه بان ذوب آهن رو به رو است، ذوب آهن چند موقعیت گلزنی به دست آورد که با بی دقتی بازیکنان این تیم خراب شد. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بم تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: بازیکنان شهرداری بم روی یک توپ ربایی و جا ماندن مدافعین ذوب آهن با خواجوی تک به تک شدند ولی با بی دقتی این موقعیت برای آنها از دست رفت.
دقیقه ۱۲: بازیکن شهرداری بم توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که خواجوی با یک خروج به موقع آن را دفع کرد.
دقیقه ۳۹: بازیکن ذوب آهن با دروازه شهرداری بم در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه بان آن با خروج به موقع مانع گلزنی بازیکن ذوب آهن شد.
دقیقه ۴۲: شوت بازیکن شهرداری بم را خواجوی گرفت.
دقیقه ۶۲: خواجوی یک موقعیت صد در صد گل را گرفت.
دقیقه ۸۴: بازیکن ذوب آهن ضربه‌ای آزاد از بیرون محوطه جریمه زد که دروازه بان بم توپ را به کرنر فرستاد.

شرح گل:

دقیقه ۲۷: زهرا سربالی روی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه ضربه خود را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

دقیقه ۳۱: سمانه چهکندی بم با یک شوت سرکش در محوطه جریمه گل دوم را به ذوب آهن زد.

دقیقه ۴۵: ذوب آهن در محوطه جریمه شهرداری بم صاحب موقعیت شد که پاسی به سارا سبزواری رسید و این بازیکن توپ خود را تبدیل به گل کرد.

کد خبر 474058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.