خیّران برای نجات جان بیماران ای ال اس به میدان بیایند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید برای حمایت، درمان و نجات جان بیماران مبتلا به ای ال اس و نوروپاتی گامی برداشته شود و راه چاره ای برای عبور آنها از بحران این بیماری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا کوروش محمدی امروز سه‌شنبه_ ۲۱ بهمن‌ماه ۹۹_ در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، امام جمعه سپاهان شهر و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: از همه افرادی که تلاش کردند پرچم انجمن ای ال اس و نوروپاتی که با همت مرحوم غلامرضا قربانی بنیان گذار جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی برافراشته شد بر زمین نماند قدردانی کرده و معتقدم این یک حرکت ارزشمند است که باید استمرار داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: کلنگ زنی این پروژه آغاز یک حرکت جمعی باشد و خیران به میدان بیایند تا گام‌های ماندگار برای احداث آن برداشته شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که در حال حاضر جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی بی‌پناه است، افزود: در مجلس شورای اسلامی نیز قرار نیست کاری برای آنها انجام یا خدماتی به آنها ارائه شود البته از سوی هیچ نهاد دیگری نیز خدماتی به آنها ارائه نشده است و این‌بار نیز همه اتفاقات خوب با حرکات خیراندیشانه خیران انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰۰ نفر در شهر اصفهان به بیماری ای ال اس مبتلا هستند، افزود: آمارها نشان داده هر هفته بین یک تا دو نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست می‌دهند و خانواده آنها عزادار می‌شوند بنابراین باید برای حمایت، درمان و نجات جان بیماران مبتلا به ای ال اس و نوروپاتی گامی برداشته شود و راه چاره‌ای برای عبور آنها از بحران این بیماری اندیشیده شود.

کد خبر 474038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسنا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام خدا خیرتون بده ما سه سال مامانمو همه جا بردیم صدتا تشخیص دادن تا اینکه متوجه شدیم ای ال ای گرفتن الان تو بلع و حرکت و تنفس مشکل دارن خیلی ناراحتیم نمی‌دونیم باید چیکار کنیم تا از دردشون کم کنیم کاش تو استان مام کسی بدادمون می‌رسید