افزایش امکانات مختلف در فاز جدید توسعه شبکه شاد

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای جدیدترین فاز توسعه شبکه شاد و افزایش امکانات و دسترسی‌های آن برای دانش‌آموزان و معلمان استان خبر داد.

حمیدرضا خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جدیدترین فاز توسعه شبکه شاد و افزایش امکانات و دسترسی‌های آن برای دانش‌آموزان و معلمان، اظهار کرد: آخرین ورژن این شبکه با امکانات بیشتری شامل فضای ابری شخصی، بارگذاری و ارسال فایل تا ۱.۵ گیگا بایت، افزایش اعضای گروه‌های ایجاد شده، فعال کردن جی پی اس و افزایش سرعت و پهنای باند در اختیار معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با افزایش تعداد سرورهای ورژن جدید شبکه شاد میزان سرعت آن افزایش پیدا کرده و نسخه تحت وب این شبکه کامل‌تر شده است، قبلاً گروهای ۹۰ نفری در شبکه شاد عضو بودند و در نسخه جدید این شبکه امکان عضویت ۵۰۰ نفر در یک گروه وجود دارد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: در نسخه وب نیز امکانات مختلفی مانند مشاهده پخش زنده اضافه شده است و برخی از امکانات موجود در نسخه اندروید وجود دارد که مشکلات استفاده آن‌ها در گوشی اپل حل شده است.

وی با اشاره به آمار معلمان و مدیران استان عضو شبکه شاد، خاطرنشان کرد: تعداد ۵ هزار ۴۳۶ نفر از مدیران مدارس استان (۹۸.۲۳) و تعداد ۶۹ هزار و ۳۸۲ نفر از معلمان (۹۴.۲۳) عضو این شبکه آموزشی هستند و ۹۴.۵۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی عضو هستند و این آمار، دانش آموزانی که از شبکه شاد خارج شده و نتوانستند دوباره وارد آن شوند یا با شماره تلفن در این شبکه احراز هویت شده‌اند را دربر نمی‌گیرد.
 

کد خبر 474022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.