۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
مسی لباس پی اس جی بر تن کرد

این که مسی در بارسا می‌ماند یا راهی پی اس جی خواهد شد شایعه‌ای است که به نظر تمامی نخواهد داشت و هر روز بیش از پیش آتش آن شعله ور می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پیوستن لئو مسی به تیم پاریس سن ژرمن، آرزوی بسیاری از هواداران این تیم است و شایعات مختلفی درخصوص خروج این بازیکن از ترکیب بارسلونا طی ماه‌های اخیر به گوش می‌رسد.

اگرچه خروج این فوق ستاره آرژانتینی از بارسلونا زمانی یک محال بود، اما با توجه به اتفاقات ماه‌های اخیر این مسئله بیش از هر زمانی محتمل به نظر می‌رسد و با اظهارنظرهای جنجالی نیمار و دی ماریا در خصوص فصل بعدی مسابقات و بازی کردن آن‌ها کنار لیونل مسی، احتمالات بیش از هر زمانی قوت گرفته‌اند.

حالا اتفاقی تازه‌تر در پاریس رخ داده است که باعث می‌شود تنور شایعات داغ‌تر شده و آتش آن شعله‌ور شود. مجله معتبر فرانس فوتبال که یک بنگاه خبری معتبر فرانسوی محسوب می‌شود به تازگی روی جلد نشریه خود عکسی از مسی را کار کرده که در آن این بازیکن لباس پی اس جی پوشیده است.

مسی لباس پی اس جی به تن کرد

این نشریه همچنین در متن گزارش خود به بررسی احتمالات پیوستن مسی به پی اس جی پرداخته و از نامه محرمانه‌ای سخن گفته است که طی هفته‌های اخیر از جانب سران باشگاه فرانسوی ارسال شده است. اگرچه نمی‌توان با قطعیت درباره اتفاقاتی که در این رابطه رخ می‌دهند نظر داد، ولی اظهارنظرهای نشریه معتبر فرانس فوتبال را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

باید اشاره کرد که باشگاه پاریس سن ژرمن در تلاش است تا همه چیز را به آرامی پیش ببرد و در زمینه انتقال مسی به فرانسه کاملاً محتاطانه عمل کند. پاریسی‌ها به تازگی مربی جدید آرژانتینی را بر سر کار گذاشته‌اند و پرداختن بیش از حد به مسئله انتقال مسی می‌تواند تمرکز این تیم را در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به هم بزند.

اگرچه باشگاه بارسلونا مایل نیست تا به سادگی برترین بازیکن تاریخ خود را از دست بدهد، اما نمی‌توان با اطمینان درباره شرایط و وضع موجود صحبت کرد. به هر ترتیب لیونل مسی در ماه ژوئن یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند کاملاً رایگان به هر تیمی منتقل شود. از سوی دیگر این بازیکن آرژانتینی حتی در همین لحظه نیز می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود اما آنطور که پیداست وی فعلاً از انجام این کار خودداری کرده است.

کد خبر 473991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.