۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
سوارز رکورد رونالدو را شکست

مهاجم اروگوئه ای تیم اتلتیکو مادرید از ابتدای فصل عملکرد درخشانی داشته و با دو گل دیگری که برای تیمش به ثمر رساند، حالا نه تنها در صدر جدول گلزنان است، رکوردهای قبل را نیز شکسته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای تیم اتلتیکو مادرید در بازی شب گذشته تیمش موفق شد باز هم گلزنی کند تا نه تنها جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان لالیگای اسپانیا حفظ کند بلکه یک رکورد جدید را نیز به نام خود ثبت کند.

سوارز شب گذشته در دیدار تیمش برابر سلتاویگو موفق شد دو گل به ثمر برساند تا بدین ترتیب اتلتیکویی ها از یک شکست سرنوشت ساز فرار کنند. گل‌هایی که او برای تیمش به ثمر رساند اهمیت بسیار زیادی داشت چرا که سلتا در ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما درخشش سوارز باعث شد تا تیمش شرایط خوب و مساعد در کورس قهرمانی را حفظ کند.

حالا مهاجم سی و چهار ساله مادریدی‌ها در رقابت‌های لیگ ۱۶ گله شده است و بدون هیچ رقیبی در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او همچنین به اولین بازیکن در قرن جاری تبدیل شد که موفق شده در ۱۷ بازی ابتدایی فصل، ۱۶ گل به ثمر برساند که رکورد فوق‌العاده ای محسوب می‌شود و او تقریباً در هر بازیبرای تیمش یک گل زده است.

رکوردی که سوارز آن را شکست پیش تر متعلق به رونالدو بود که در همین تعداد بازی (۱۷) موفق شده بود ۱۵ گل به ثمر برساند. درخشش دنباله دار و توقف ناپذیر سوارز در جریان این فصل از مسابقات نه تنها برای هواداران و سران باشگاه اتلتیکو مادرید امیدوار کننده است، حسرتی بزرگ است که بر دل بارسایی ها بر جا مانده است.

در پایان فصل گذشته بود که بارسا تصمیم به فروش سوارز گرفت و گمان می‌کرد که این بازیکن دیگر نتواند کیفیت خوب خود را حفظ کند اما او همچنان در ترکیب اتلتیکو مادرید می‌درخشد تا به سران بارسلونا ثابت کند که تصمیم اشتباهی گرفته اند.

کد خبر 473986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.