اهدای ۱۱۰ هزار ماسک به سازمان‌های مردم نهاد مناطق کم‌برخوردار

۱۱۰ هزار ماسک سه لایه از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به سازمان‌های مردم نهاد در مناطق کم برخوردار اهدا شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و مطابق با مصوبه کمیته مشارکت و کمک به مراکز فرهنگی، ۱۱۰ هزار ماسک سه لایه به همراه ۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی جهت اهدا به سازمان‌های مردم نهادی که در مناطق کم برخوردار فعالیت می‌نمایند، تهیه شده تا در اختیار شهروندان ساکن در این مناطق قرار گیرد.

وی افزود: در تابستان امسال، ۳۵ هزار ماسک سه لایه در مرحله اول بین خیریه‌های بیماران خاص اهدا شد و هم اکنون با تهیه ۱۱۰ هزار ماسک سه لایه، سازمان‌های مردم نهاد بیشتری را حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود هنوز بسیاری از خانواده‌ها در مناطق کم برخوردار قادر به تهیه روزانه ماسک سه لایه نیستند و ممکن است از ماسک‌های بی کیفیت استفاده کنند که هدف ما از اهدای این ماسک‌ها، تسهیل گری دسترسی این عزیزان به ماسک با کیفیت بوده است.

وی تعامل و ارتباط بسیار خوب بین سازمان‌های مردم نهاد با مدیریت شهری را حاصل اعتماد و برخورد صادقانه مجموعه شهرداری با این عزیزان دانست.

رشیدی ادامه داد: حمایت، تعامل و مشارکت جز برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در مساعدت با سازمان‌های مردم نهاد بوده و این سازمان‌ها نیز همواره در بهبود شرایط زیست شهری ما را همراهی کرده‌اند.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر همکاری بیشتر با سازمان‌های مردم نهاد خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم گام‌های موثرتری در جهت حمایت از این مجموعه‌ها برداریم.

کد خبر 473965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.