پرسپولیس_مس رفسنجان/ گذر از کرمانی‌ها، شرط قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل

پرسپولیس عصر امروز (سه شنبه) در دیداری معوقه، پذیرای محمد ربیعی و شاگردانش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس عصر امروز سه شنبه - ۲۱ بهمن ماه - بالاخره پس از مدت‌ها یکی از دیدارهای معوقه خود را که به دلیل حضور این تیم در فینال آسیا به تعویق افتاده بود برگزار خواهد کرد. آن‌ها از ساعت ۱۷ میزبان مس رفسنجان هستند و با توجه به شرایط جدول، با پیروزی می‌توانند شرایط خوبی در جدول برای خودشان رقم بزنند. آن سوی میدان شاگردان محمد ربیعی با لشگری از مصدومان به پرسپولیس رسیده‌اند اما انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌هایشان در ورزشگاه آزادی دارند.

۷ امتیاز تا صدر!

سرخ‌پوشان پایتخت که فصل جاری را با داشتن مشکلات فراوانی در خطوط حمله و میانی‌شان استارت زدند و با توجه به تساوی‌های پی در پی آرام آرام از صدر فاصله گرفته بودند، دوباره با ۲ پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های تبریزی به کورس قهرمانی بازگشتند. پرسپولیس هم‌اکنون ۲۱ امتیازی است و در رده چهارم جدول قرار دارد اما دو بازی نسبت به استقلال و سپاهان ۲۶ و ۲۵ امتیازی کمتر دارد و با توجه به نبرد رو در روی این دو صدرنشین اصفهانی و تهرانی، شاگردان گل محمدی فرصت بی‌نظیری برای تصاحب قهرمانی در نیم فصل رقابت‌ها دارند.

پرسپولیس - مس رفسنجان/ گذر از کرمانی‌ها، شرط قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل

علاوه بر بازی امروز، پرسپولیس در قالب هفته پانزدهم همانند سایر تیم‌ها به میدان خواهد رفت و با پیکان دیدار می‌کند اما پس از آن، سرخ‌ها دوباره در دیداری معوقه این بار به مصاف دیگر نماینده استان کرمان یعنی گل‌گهر امیر قلعه‌نویی خواهند رفت. شاگردان گل محمدی در صورتی که هر سه دیدار پیش روی خود را با برد پشت سر بگذارند، حتی بدون توجه به نتایج سایر رقبا با صدرنشینی وارد نیم فصل دوم می‌شوند اما چنانچه استقلال در نقش جهان امتیازی از دست دهد، آن‌ها با امتیازات کمتر نیز می‌توانند این عنوان را تصاحب کنند ولی حداقل باید ۷ امتیاز از دیدارهای آینده به دست آورند.

فرصت خودنمایی در اختیار رادو

حامد لک در دیدار قبلی تیمش مقابل تراکتور با گرفتن کارت زردی از سوی داور، در اتفاقی نادر به عنوان گلر چهار کارته شد و باعث شد دیدار امروز پرسپولیس برابر مس رفسنجان را از دست دهد. این موضوع فرصت مناسبی را در اختیار بوژیدار رادوشوویچ، دروازبان کروات و ذخیره پرسپولیس قرار داده است تا پس از حل جنجال‌ها و اختلافات مالی‌اش با باشگاه، دوباره توانمندی‌هایش را در چهارچوب دروازه ثابت کند.

مس با لشگری از مصدومان در آزادی

مس رفسنجان که با هدایت ربیعی نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، این هفته‌ها متفاوت‌تر از قبل ظاهر شده و بسیاری از تیم‌ها را به دردسر انداخته است. آن‌ها از ۴ دیدار قبلی خود، تنها یک بار به تقسیم امتیازات با نفت آبادان رضایت داده ولی هر سه بازی دیگرشان را برده‌اند. آن‌ها هم‌اکنون ۱۹ امتیازی هستند اما با توجه یک بازی کمتر، می‌توانند با شکست دادن پرسپولیس خود را تا رده ششم جدول بالا بکشند.

پرسپولیس - مس رفسنجان/ گذر از کرمانی‌ها، شرط قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل

البته نارنجی‌پوشان رفسنجانی به گفته محمد ربیعی در کنفرانس قبل از بازی، ۵ تن از یاران‌شان را به ویژه محمد قاضی را به دلیل مصدومیت در دیدار امروز در اختیار نخواهند داشت و با دست بسته‌ای به استقبال پرسپولیس پرمهره و متمول خواهند رفت. فراز امامعلی گلزن چهار گله مس، امید اول ربیعی برای گشودن دروازه سرخ‌پوشان به حساب می‌رود.

کد خبر 473932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.