تلویزیون هوشمند شیائومی رونمایی شد

شرکت شیائومی اخیراً از تلویزیون هوشمند غول پیکر جدید ۷۵ اینچی خود به نام Mi TV Q1 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون جدید شیائومی با نام "Mi TV Q1"، دارای یک پنل ۷۵ اینچی QLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد HDR+ بوده و از فناوری Full Array Local Dimming در بخش تأمین نور زمینه بهره می‌برد. این تلویزیون هوشمند از پنل ۱۰ بیتی استفاده می‌کند. در نتیجه دارای قدرت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است و گستره رنگ NTSC را تا ۱۰۰ درصد تحت پوشش قرار می‌دهد.

تلویزیون شیائومی Mi TV Q1 از یک پورت HDMI 2.1، یک پورت اترنت (Ethernet)، دو پورت USB و حالت کاهش خودکار میزان تأخیر بهره می‌برد. این محصول از استانداردهای Dolby Vision، HDR10+ و HCL پشتیبانی می‌کند. Mi TV Q1 با رزولوشن UHD/4K برای گیمرها گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. علاوه بر این شرکت شیائومی با هدف افزایش عملکرد این تلویزیون در زمینه بازی‌، آن را به فناوری ALLM (Auto Low Latency Mode) مجهز کرده است.

تلویزیون Mi TV Q1 دارای سیستم عامل Android TV 10 است. بنابراین کاربران به تعداد زیادی از برنامه‌های این سیستم عامل دسترسی دارند. تلویزیون هوشمند جدید از تراشه Mediatek MT9611 بهره می‌برد و دارای یک میکروفون داخلی با برد سه متر است و از دستیارهای صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند.

این محصول شرکت شیائومی با قیمت ۲۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 473931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    جای تاسف است که نام کشور ما در فهرست مخترعین و مکتشفین در انتهای لیست قرار دارد. جامعه مصرفگرا و رفاه طلب و پرمدعا و برتری طلب