مجتمع تجاری خدماتی سنندج به بهره برداری رسید

شهردار سنندج گفت: مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه های مشارکتی این شهرداری است که در زمینی به مساحت سه هزار و 396 مترمربع در هفت طبقه احداث شده است.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی اظهار کرد: مجتمع تجاری خدماتی مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی این شهرداری است که در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین افزایش مشارکت با بخش خصوصی در سال ۹۳ اجرایی شد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار با هدف احداث و توسعه اماکن خدماتی، تجاری و رفاهی، کمک به ایجاد اشتغال و فرصت‌های جدید از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

شهردار سنندج اضافه کرد: مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۹۶ مترمربع در هفت طبقه احداث شده است. این هفت طبقه شامل زیرزمین (انبار تجاری و اتاق ژنراتور)، همکف (تجاری، بالکن تجاری و لابی)، اول تا پنجم (خدماتی و دو دستگاه آسانسور و اتاق پکیج)، ششم (کافی‌شاپ و تراس اختصاصی روباز و فضای مشاع) است.

صیدی گفت: تعداد واحدهای زیرزمین با مساحت ۴۹۰ مترمربع شامل دو واحد به اضافه بالکن تجاری و سرویس بهداشتی و آبدارخانه است.

شهردار سنندج تصریح کرد: تعداد واحدهای تجاری در طبقه اول نیز با مساحت ۴۵۵ مترمربع؛ ۴ واحد به انضمام سرویس بهداشتی و آبدارخانه و یک واحد در نیم طبقه است. واحدهای خدماتی در طبقات دوم تا پنجم شامل هر طبقه ۴۶۰ هزار ۳۸ مترمربع دارای ۳۲ واحد به اضافه آبدارخانه، سرویس بهداشتی و تجهیزات سرمایشی، دو دستگاه آسانسور، اتاق نصب پکیج و راه پله اشتراکی طبقات است.

صیدی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط لازم بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرح‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی در سطح شهر را فراهم کنیم.

کد خبر 473930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.