۶۹ میلیارد تومان پروژه فعال عمرانی در منطقه ۷

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ۴۷ پروژه عمرانی به ارزش ۶۹ میلیارد تومان در منطقه هفت فعال است که ۱۴ پروژه به ارزش ۶۲ میلیارد تومان در معاونت عمران عقد قرارداد شده و ۳۳ پروژه به ارزش هفت میلیارد تومان در بخش‌های مختلف منطقه اجرا می‌شود که بیانگر پویا بودن این منطقه است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه هفت شهرداری یکی از مناطق شمالی شهر است که به لحاظ موقعیت دارای بافت‌های در حال توسعه و قدیمی است. در این منطقه پروژه‌های متعددی اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که بیشتر پروژه‌های محله محور بوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بودجه سال‌جاری شهرداری منطقه هفت ۹۳.۵ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: از این مبلغ ۴۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بودجه عمرانی است که شامل تملک و احداث پروژه‌های مستمر می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش پروژه‌های خالص عمرانی ۹ پروژه مهم منطقه‌ای و شاخص با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان در منطقه هفت وجود دارد که از این تعداد هشت پروژه فعال است و چندین پروژه نیز افتتاح شده است.

مظفر با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری چندین پروژه دیگر در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های منطقه هفت، پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی شاهنامه در خیابان گلستان است که ترکیبی از یک فرهنگسرای بزرگ، ورزشگاه و محوطه پارک‌سازی است و با بهره‌برداری از این پروژه تحول زیادی در آن نقطه از شهر ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر منطقه هفت شهرداری ۴۷ پروژه عمرانی به ارزش ۶۹ میلیارد تومان فعال دارد که ۱۴ پروژه به ارزش ۶۲ میلیارد تومان در معاونت عمران عقد قرارداد شده و ۳۳ پروژه به ارزش هفت میلیارد تومان در بخش‌های مختلف منطقه هفت اجرا می‌شود که بیانگر پویا بودن این منطقه است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در مناطق مختلف شهر زمینه رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.
 

کد خبر 473909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.