۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
برنامه‌های دهه فجر شهرداری قم

شهردار قم گفت: پنجمین دوره از افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری در سال١٣٩٩ شامل ٤٢ پروژه کلان با اعتباری بالغ بر ١٤٠٠ میلیارد تومان در ایام دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدیه خادمان شهر به مردم شریف این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شهرداری قم در این مرحله از افتتاح پروژه‌ها تلاش کرد با اجرای پروژه‌هایی مانند بهسازی محورهای تاریخی، ایجاد پل‌های مکانیزه عابر پیاده و مسیر ویژه دوچرخه شهر انسان مدارتر بسازد.

یکی از برنامه‌های دهه فجر امسال، عملیات اجرایی فاز پنجم محور عمار یاسر است که می‌تواند سرآغاز تحولات جدید در هسته مرکزی شهر قم باشد. این پروژه با اعتبار ١٢ هزار میلیارد ریالی، به بهبود ساماندهی وضعیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر که دغدغه بسیاری از شهروندان است کمک زیادی خواهد کرد. همچنین عملیات اجرایی بهسازی محور تاریخی بازار کهنه در این ایام مبارک آغاز شده است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط و کسبه این مسیر به یکی از محورهای پررونق گردشگری و صنایع دستی شهر قم تبدیل شود.

ورود٢٠ دستگاه اتوبوس شهری بازسازی و بهینه سازی شده و ٨٣ دستگاه تاکسی از دیگر اقداماتی است که رونق حمل و نقل عمومی شهر را در پی خواهد داشت. سال ٩٩ برای شهر قم سال شکوفایی عمرانی بود و شهروندان شاهد پنج مرحله افتتاح پروژه از سوی شهرداری بودند، این حرکت که در شهر آغاز شده در آینده هم با قدرت ادامه خواهد داشت. در این مسیر کسب رضایت مردم شریف قم برای ما هدف و پاداشی بزرگ است. "

کد خبر 473829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.