ساماندهی و اسکان بی‌سرپناهان درگیر اعتیاد چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از ساماندهی و اسکان بی‌سرپناهان درگیر اعتیاد با همکاری نیروی انتظامی شهرستان چالوس و با حمایت ویژه فرماندار و دادستان شهرستان چالوس خبر داد.

مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: در آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چالوس که شب گذشته با حضور فرماندار، دادستان، فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اداره اطلاعات و معاون شهردار و نماینده اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد موضوعات اجتماعی شهر چالوس بررسی و مقرر شد با حمایت مدیریت شهری بی‌سرپناهان درگیر اعتیاد با حمایت مدیریت شهری شناسایی و در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و مداوا شوند.

وی در ادامه افزود: بنابر پیشنهاد فرماندهی نیروی انتظامی و با توجه به سرقت‌های متوالی و خرد در محلات شهری، مدیریت شهری آمادگی خود را جهت استقرار پلیس محله در محلات شهری جهت ایجاد امنیت امکانات و اموال شهروندان اعلام کرد و مقرر شد در بودجه ۱۴۰۰ ردیف بودجه‌ای جهت تأمین امنیت محلات اختصاص یابد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعات مربوط به رفع معضل و روانسازی ترافیک شهری نیز با حضور حداکثری مأمورین راهور مورد تأکید مدیریت شهری بود که با استقبال فرماندهی انتظامی همراه شد و راهکارهای مناسب جهت این اقدام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس شورای شهر چالوس اضافه کرد: فرماندار چالوس در این جلسه با حمایت از موارد مذکور و اقدامات انجام شده، خواهان تداوم آن و نظارت بر اقدامات مورد نظر شد و توجه به مسائل اجتماعی و رفع دغدغه خانواده‌های درگیر بیماری اعتیاد و همچنین ایجاد امنیت بیشتر در محلات شهری را از موارد مهم و اساسی برشمرد.

یعقوبی اظهار کرد: در همین راستا در هفته‌های گذشته مدیریت شهری با همکاری اداره بهزیستی و با اختصاص مکان مناسب در قالب گرمخانه تعدادی از افراد بی‌سرپناه را با یک وعده غذایی گرم ساماندهی و تحت پوشش قرار داد.

کد خبر 473799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.