آغاز عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری در آمل

شهردار آمل گفت: همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نهمین روز از ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری شهر هوشمند همراه با شش طرح عمرانی دیگر در این شهر آغاز و افتتاح می‌شود.

سیدحمید هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه به مناسبت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عملیات اجرایی فیبرنوری (شهر هوشمند) به همراه شش طرح عمرانی در این شهر آغاز و افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این طرح که به غیر از مراکز استان‌ها در شهر آمل آغاز می‌شود با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی شرکت ایرانسل حدود ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این شبکه فیبر نوری به طول ۳۱ کیلومتر با هدف ایجاد توسعه زیرساخت شهر هوشمند و افزایش سطح خدمات شبکه همراه و ارائه تکنولوژی LTE و ۵G در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان آملی ایجاد شده است.

شهردار آمل با بیان اینکه سه پارک محله همزمان با این پروژه افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پارک محله ایثار پنج، پارک رضوان ۶۰ و پارک محله نسترن واقع در خیابان پاسداران است که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه‌های اصلاح طرح هندسی زیرگذر پل شهدای جنگل با اعتبار پنج میلیارد ریال، اصلاح طرح هندسی تقاطع همسطح لاله ۴۶ به شعاع ۲۵ متر با ۳۵ میلیارد ریال و عملیات اجرایی سقف سنتی نمدمال راسته به طول ۲۲۰ متر مربع و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال شروع می‌شود.

کد خبر 473747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.