عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ بهمن ماه

در این بسته خبری از کلنگ زنی بیش از ۲۵۰۰ پروژه در دهه فجر تا ضرورت ساماندهی اماکن پرخطر و بافت قدیم ساری و بهسازی معابر و مسیرهای منتهی به آرامستان دارالسلام اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

نصب دو المان جدید در آبادان

شهرداری آبادان توسط واحد زیباسازی و با همکاری مدیریت منطقه یک شهرداری آبادان، دو المان جدید با موضوع ۲۲ بهمن و استقبال از نوروز ۱۴۰۰ را در ابتدای بلوار دهداری و پارک معلم نصب کرده است.

فضاسازی و آذین بندی شهر یاسوج به مناسبت دهه فجر

حجت السلام ایرج جمال سیرت، مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از فضاسازی و آذین بندی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

افتتاح ۵۸۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌ها

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ۵۸۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌ها در دهه مبارک فجر امسال با اعتبار ۱,۱۶۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

کلنگ زنی بیش از ۲۵۰۰ پروژه در دهه فجر

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ۵۸۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌ها در دهه مبارک فجر امسال با اعتبار ۱,۱۶۷ میلیارد تومان افتتاح شده است.

تسهیل در خدمت رسانی از اهداف میز خدمت است

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود اظهار کرد: با توجه به گستردگی وظایف شهرداری در زمینه‌های مختلف عمرانی، فضای سبز، زیبا سازی، شهرسازی و تعداد زیاد مراجعه کنندگان به این نهاد، استقرار میز خدمت و یا استفاده از سامانه‌های الکترونیکی جهت پاسخگویی به مردم با توجه به مصوبات و بخش نامه‌های مربوط، از جمله امور اجرایی شده است.

۹۰۰ پرونده غرامتی شهرداری گرگان در حال رسیدگی است

شهردار گرگان از محکومیت چند ۱۰ میلیاردی شهرداری گرگان در پروژه‌های زیرگذر و روگذر گلشهر، دخانیات، بهارستان خبر داد.

ضرورت ساماندهی اماکن پرخطر و بافت قدیم ساری

علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش نشانی ساری با بیان اینکه وجود بافت‌های فرسوده از معضلات جدی است که سازمان آتش‌نشانی همواره در زمان بروز حادثه و حریق به شدت با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: ساکنین و مالکین اماکن پرخطر و بافت قدیم نسبت به اجرای دستورالعمل‌های ایمنی جدیت لازم را داشته باشند.

بهسازی معابر و مسیرهای منتهی به آرامستان دارالسلام اسلامشهر

با هدف تسهیل در تردد شهروندان به آرامستان دارالسلام و رفع مشکلات عمرانی موجود، ورودی و خروجی‌های اصلی و همچنین خیابان‌های منتهی به قطعات مختلف آرامستان با اجرای عملیات روکش آسفالت بهسازی شدند.

رفع مغایرت‌های طرح تفصیلی خرم‌دره در حال پیگیری است

امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره با بیان اینکه مطالعات و بررسی وضعیت موجود نقشه‌های قبلی شهر خرم‌دره که باید در فرآیند طرح تفصیلی بررسی، گردآوری و تدوین نهایی شود، از ابتدای سال ۹۳ آغاز شده است، اظهار کرد: بررسی‌ها تا سال گذشته ادامه داشته و طی این فرآیند، ۱۹ جلسه کمیته کار در استان و شش جلسه کمیسیون ماده ۵ برگزار شده است.

نصب بنر اطلاع رسانی ساعت دفع زباله در بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: نصب بنرهای ساعت دفع زباله باعث زیبایی شهر می‌شود.
 

کد خبر 473720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.