لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بوشهر به شورای شهر تقدیم شد

لایحه بودجه ۶۵۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری بوشهر و سازمان‌های تابعه به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.

به گزارش ایمنا، شهردار بوشهر در نشست علنی شورای اسلامی این شهر پیش از تقدیم لایحه بودجه به رئیس شورا گفت: بودجه سال آینده شهرداری و سازمان‌های تابعه ۶۵۳ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است که نسبت به سال کنونی (۲۹۹ میلیارد تومان) بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

حسین صالحیان با اشاره به سهم ۵۴ درصدی بودجه برای فعالیت عمرانی و ۴۶ درصدی برای هزینه‌های جاری، ادامه داد: بر این اساس ۳۵۳ میلیارد تومان برای فعالیت عمرانی و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های جاری پیش بینی شده‌است.

وی درباره اینکه بودجه دو برابر شده سال آینده شهرداری مرکز استان از چه منابعی قابل تأمین است، عنوان کرد: منابع تحقق بودجه از طریق درآمدهای داخلی، جذب تسهیلات، سرمایه‌گذاری و اعتبارات ارزش افزوده قابل تحقق است.

شهردار بوشهر افزود: امسال دو رویکرد برای بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده یکی اینکه برای هر بودجه مصوب بهره‌بردار و عامل اجرای آن مشخص شود و دومین رویکرد زمان‌بندی طرح‌ها است که در هر فصل با چه اولویت‌هایی باید چه اقداماتی انجام گیرد.

صالحیان بیان کرد: بودجه ۱۴۰۰ بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری و خواسته‎‌ها و مطالبات، تدوین شده است و به طور قطع این بودجه می‌تواند مبنای خوبی برای شورای آینده باشد و شهر را بیشتر به اهداف موردنظر مردم برساند.
 

کد خبر 473713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.