توخل: پای ورنر به گل باز می‌شود

سرمربی چلسی از عملکرد مهاجم جوان خود دفاع کرد و گفت که او می تواند به دوران خوب خودش بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، زمانی که تیمو ورنر به ترکیب تیم چلسی پیوست، احتمال موفقیت و گلزنی‌های بیشمار او در ترکیب این تیم قابل پیش بینی بود اما این بازیکن تحت هدایت لمپارد روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت.

پشت سر گذاشتن چهارده مسابقه بدون به ثمر رساندن حتی یک گل، آمار بسیار ضعیفی برای یک مهاجم محسوب می‌شود و تیمو ورنر در حال حاضر شاید یکی از ناکام‌ترین مهاجمان لیگ برتر انگلستان به حساب بیاید. با این حال ورنر توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را در بازی قبلی تیمش کسب کند تا هواداران چلسی کمی به آینده او امیدوار باشند.

اگرچه تیمو ورنر در جریان مسابقه تیمش موفق به گلزنی نشد، اما توانست اولین پاس گل بازی را به نام خود ثبت کند. چلسی در ادامه با یک ضربه پنالتی که توسط جورجینو تبدیل به گل شد، موفق به کسب سه امتیاز بازی شد اما مسئله مهم‌تر برای ورنر، عملکرد خوب او بود.

توماس توخل، سرمربی تیم چلسی در رابطه با عملکرد ورنر در بازی گفت: خوشحالم که می‌بینم ورنر توانسته پاس گل بدهد. به ثمر رساندن گل اول تیم اهمیت زیادی داشت و ورنر توانست با پاس خوب خود این کار را ممکن کند تا در بازی پیش بیفتیم.

وی ادامه داد: او مانند بازی برابر تاتنهام یک پنالتی سرنوشت ساز برای تیم به دست آورد و به همین خاطر می‌توانم بگویم که عملکرد خوبی داشته است. او را در این بازی توانستم آزادتر از همیشه ببینم و بالاخره اثرگذاری او در جریان بازی را کاملاً خوب احساس کردم. فکر می‌کنم که با به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر ورنر می‌تواند بالاخره شرایط خودش را بهبود ببخشد.

توخل در پایان اشاره کرد: برای ما نیز موفق بودن و روی فرم بودن ورنر بسیار اهمیت دارد به این خاطر که اگر او بتواند همین روند را ادامه بدهد، بدون شک موفق خواهد شد دروازه حریفان را باز کند و همه این مسائل می‌تواند کمک شایانی به بهبود شرایط تیم ما بکند.

کد خبر 473712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.