مردم زیربار سیاه‌نمایی رسانه‌ها نروند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شاهد سیاه‌نمایی بعضی از رسانه‌ها هستیم که دوره قبل از انقلاب را یک وضعیت عالی و وضعیت کنونی کشور را بد نشان می‌دهند و این در حالی است که در دوره قبل از انقلاب اعتقادات مردم پایمال می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری امروز (دوشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه و روز پیروزی انقلاب است که در این روز مبارزات ۱۰۰ ساله مردم از جمله ملی شدن صنعت نفت به ثمر نشست.

وی افزود: روشنفکران آن دوره در تنگنای زیادی قرار گرفته بودند و با توجه به شکنجه‌هایی که توسط نظام آن دوره شدند این راه را ادامه دادند، یادآوری این روزها موجب می‌شود به گذشته بازگردیم و آن را مرور کنیم تا آرمان‌های مردمی که برای انقلاب تلاش کردند را بیابیم و خاطرات آن را زنده نگه داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه مردم به سه رکن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی معتقد هستند، تصریح کرد: در تحقق بخش‌هایی از این سه رکن دچار اشکالاتی هستیم که باید به اجرای درست آن‌ها بازگردیم و به عنوان نکته‌های محوری استفاده کنیم.

وی افزود: شاهد سیاه‌نمایی برخی رسانه‌ها هستیم که دوره قبل از انقلاب را یک وضعیت عالی و وضعیت کنونی کشور را بد نشان می‌دهند در حالی که در دوره قبل از انقلاب اعتقادات مردم پایمال می‌شد. در بخش‌های سیاسی و اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم که مردم به همین دلیل معترض هستند اما نباید زیربار این سیاه‌نمایی‌ها برویم زیرا اگر چنین اتفاقی رخ دهد دستاوردهایی که تا کنون کسب کرده‌ایم را از دست خواهیم داد.

حیدری با بیان اینکه مهم‌ترین بخشی که باید به آن توجه شود مشارکت مردم و دادن حق انتخاب به آنها است، اضافه کرد: انتخابات سال ۱۴۰۰ را پیشرو داریم و مردم برای تعیین وضیعت کشور حق انتخاب دارند؛ رأی ملت برای کشور مهم و کلیدی است و ما نیز در مدیریت شهری تا کنون سعی داشتیم به این نکته‌های ویژه توجه کنیم و از مردم در بخش مدیریت شهری مشارکت بگیریم بنابراین برای حفظ مردم باید به آنها حق داد تا بتوانند سرنوشت کشور را مشخص کنند.

کد خبر 473710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.