آیا بارسا شایسته وفاداری مسی هست؟

فوق ستاره آرژانتینی بارسا بار دیگر با ورود خود به زمین مسابقه توانست معادلات را تغییر دهد و بارسلونا را به یک پیروزی حساس و نفس گیر برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، بارسلونا شب گذشته در یکی از دیدارهای خود در جریان رقابت‌های لالیگا اسپانیا به مصاف رئال بتیس رفت. آبی و اناری‌ها در این مسابقه شرایط سختی داشتند و شاید اگر مسی در ترکیب این تیم حاضر نمی‌شد، بارسا با یک شکست زمین مسابقه را ترک می‌کرد.

بارسلونا در طی روزهای آتی بازی‌های سختی در پیش دارد و به همین خاطر رونالد کومان تصمیم گرفت به برخی از بازیکنان اصلی خود همچون مسی در بازی برابر بتیس استراحت دهد. البته این تصمیم سرمربی بارسلونا باعث شد تا این تیم در جریان مسابقه شرایط سختی را تجربه کند و در نهایت مسی به زمین آمد تا مثل همیشه ناجی بارسا شود.

مسی نه تنها پس از ورودش به زمین مسابقه موفق به گلزنی شد، بلکه در ادامه تأثیر مثبتی بر حمله بارسا روی دروازه حریف داشت تا گل بعدی بارسلونا به دلیل اشتباه مدافع حریف زده شود و به نوعی این گل به خودی به دنبال پاس و حرکت خوب مسی به زده شد.

با وجود اینکه بارسا در بازی‌های قبلی که مسی در آن حضور نداشت توانسته بود نسبتاً خوب عمل کند، اما باید توجه داشت که رقبای سابق بارسا در آن مسابقات تیم‌های دسته و پا بسته‌ای بودند و آنچنان که باید شاید چالشی را برای بارسا ایجاد نکردند. این در حالی است که تیم رئال بتیس از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و به همین دلیل در اولین بازی چالش برانگیز برای کومان، وی نهایتاً مجبور شد مسی را برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه ببرد.

درخشش قابل توجه مسی در بازی شب گذشته به وضوح اهمیت حضور او در ترکیب بارسلونا را نشان دهد. حالا هواداران بارسا بهتر از هر زمانی می‌دانند که مسی یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت این تیم محسوب می‌شود و شاید بدون او آبی اناری‌ها شانس زیادی برای کسب موفقیت نداشته باشند.

علی رغم پا به سن گذاشتن مسی، او هنوز هم در رادار باشگاه‌های مختلف دنیا قرار دارد و هر از چندگاهی سیگنال‌ها و نشانه‌هایی از تمایل باشگاه‌های دیگر برای جذب او دریافت می‌شود. در تازه‌ترین مورد، آنخل دی ماریا بازیکن تیم پاریس سن ژرمن و هم تیمی مسی در تیم ملی آرژانتین به او پیشنهاد کرده بود که پی اس جی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

آن طور که منابع خبری در گل اطلاع دارند، هنوز مسی تصمیمی برای آینده خود نگرفته است و نمی‌توان با قطعیت درباره شرایط این بازیکن نظر داد. با این حال بدون شک رفتن او از تیم بارسلونا ضربه بزرگی به آنها خواهد زد، چرا که رئال مادرید هم پس از خروج رونالدو از این تیم با افول قابل توجهی مواجه شد.

کد خبر 473707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.