فریدونی: توانایی ترانسفر کردن بازیکنان فوتبال بانوان را در داخل و خارج کشور داریم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: ما این توانایی را داریم که بازیکنان خوب تیم ذوب آهن را چه در داخل و چه به خارج از کشور ترانسفر کنیم تا بدین ترتیب هم در این زمینه برای باشگاه درآمد زایی داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور سه شنبه ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم مدعی شهرداری بم خواهد بود و در صورت برد این مسابقه حساس به پلی آف راه خواهد یافت.

مجتبی فریدونی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن پیش از ظهر امروز به همراه محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و میتر اچین سری مسئول ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن از تمرین تیم فوتبال بانوان در زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر بازدید کردند.

فریدونی پس از حضور در محل تمرین تیم فوتبال بانوان با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود که همه استعدادهای فوتبال بانوان در سراسر کشور وکسانی که که فکر می‌کنند می‌توانند لباس این تیم را بر تن کنند جهت انجام تست به باشگاه ذوب آهن مراجعه نمایند و بهترین‌های آنها از سوی کادر فنی و کارشناسان باشگاه بر گزیده شوند.

وی گفت: ما این توانایی را داریم که بازیکنان خوب تیم ذوب آهن را چه در داخل و چه به خارج از کشور ترانسفر کنیم تا بدین ترتیب هم در این زمینه برای باشگاه درآمد زایی داشته باشیم و هم به رشد و شکوفایی استعدادهای این بانوان زحمتکش کمک کنیم و در این راستا باید سعی کنیم زحمات این عزیزان را هر چه بهتر در رسانه‌های کشور انعکاس دهیم.

همچنین میترا چین سری مدیر قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفت: در همین لحظه ما آمادگی این را داریم که پنج نفر از بازیکنان تیم را ترانسفر کنیم.

وی ضمن بیان، استقبال بی نظیر بانوان علاقه مند، از فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: ما چندین در خواست در زمینه تأسیس آکادمی فوتبال بانوان داشته ایم که پس از اتمام مسابقات لیگ فوتبال بانوان تصمصم خواهیم گرفت.

چین سری افزود: کار بسیار خوبی که اخیراً در رشته هندبال بانوان انجام شده و بناداریم در فوتبال هم انجام بدهیم استعداد یابی از فرزندان پرسنل کار خانه ذوب آهن می‌باشد که الویت نخست ما در بحث استعدادیابی است ما در حال حاضر استعداد یابی در استان را انجام می‌دهیم و بعنوان مثال یک بازی دوستانه با یکی از مدارس فوتبال گذاشتیم که پس از این بازی پنج نفر از از اعضا آن تیم را به تیم ذوب آهن اضافه کریم.

وی افزود: ما بازیکنانی داریم که از دور ترین نقاط استان به عشق بازی کردن در تیم ذوب آهن به هر ترتیب خودشان را به تمرینات می‌رسانند و بازی می‌کنند.

کد خبر 473696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.