تأکید اعضای کمیسیون آموزش بر تداوم و تقویت آموزش در صداوسیما

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع ارائه آموزش از طریق رسانه ملی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون بر لزوم ادامه آموزش دروس از طریق صدا و سیما و تقویت آن تأکید کردند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) دستور کار نخست کمیسیون آموزش و تحقیقات بود.

وی افزود: بر اساس این طرح که به پیشنهاد سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که کارفرما معادل یک درصد از حقوق پرداختی به مستخدم خود را به حسابی نزد خزانه داری کل کشور برای توسعه آموزش در مناطق محروم اختصاص دهد. پس از بحث و بررسی‌های مختلف در کمیسیون، این طرح با نظر اعضای کمیسیون به کمیته آموزش و پرورش برای بررسی نهایی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش، دعوت از مسئولان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جهت بررسی موضوع آموزش از طریق رسانه ملی بود که اعضای کمیسیون ضمن تأکید بر ادامه، بر تقویت آن نیز تأکید کردند.

فلاحی افزود: همچنین بر اساس ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس، مقرر شد از عملکرد و برنامه‌های صداوسیما در حوزه آموزش به کمیسیون آموزش جهت ارائه گزارش جامعی تقدیم شود.

کد خبر 473666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.