مطالبه دیرین شهروندان منطقه ۷ محقق شد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با احداث فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان با هزینه ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در جنوب بزرگراه شهید چمران یکی از خواسته ها و مطالبات دیرین ساکنان این منطقه محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر شاطوری امروز _یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری اظهار کرد: امروز ۹ پروژه در این منطقه افتتاح شد که شاخص‌ترین آن فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال است؛ این فرهنگسرا در منطقه جنوب بزرگراه شهید چمران به عنوان یکی از خواسته‌های دیرینه ساکنان این محدوده از شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان در مجاورت بوستان علمی، آموزشی آرزو واقع شده است، تصریح کرد: در بوستان آرزو اسباب بازی‌ها و تجهیزات ورزشی طبق استاندارد قوانین فیزیک نصب شده است.

وی ادامه داد: فعالیت فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان متأثر از شرایط کرونا خواهد بود؛ چنانچه شرایط شیوع ویروس کاهش چشمگیر داشته باشد کلاس‌های آموزشی در این فرهنگسرا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تعداد محدودی از افراد برگزار خواهد شد.

شاطوری تصریح کرد: با توجه به موقعیت مکانی فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان و بوستان آرزو به عنوان ترکیبی هماهنگ و همگام، پس از بازگشایی مدارس، دانش آموزان مقاطع مختلف می‌توانند برای انجام بخشی از آزمایش‌های فیزیک به این بوستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هشت پروژه دیگر از جمله فاز دوم پارک مادی چشمه خونین امروز به بهره برداری رسید، گفت: در این پروژه بدنه سازی آن از سنگ مالون به ارتفاع چهار متر با حجم سنگ کاری بالغ بر ۸۰۰ مترمکعب استفاده شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: باز زنده‌سازی و بازسازی مادی‌ها در منطقه هفت با توجه به اینکه می‌تواند یکی از بهترین شبکه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی ناشی از نزولات جوی باشد در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 473512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.