۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
آسمان در حوالی راموس ابری است!

کمتر کسی فکر می کرد که کاپیتان محبوب مادریدی تا این حد روزهای ناراحت کننده ای را پشت سر بگذارد اما خب زندگی همیشه از فراز و نشیب پر است!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، سرخیو راموس این روزها از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کند و عمل جراحی که پیش روی او قرار دارد شاید باعث شود تا این بازیکن تا مدتی از میادین فوتبال دور باشد، اتفاقی که فقط یک مورد از ابرهای تیره‌ای است که هوای آفتابی را از آسمان راموس گرفته است!

راموس به احتمال زیاد در بدترین حالت تا دو ماه از میادین دور خواهد بود. مدافع اسپانیایی رئال مادرید تا حدودی مصدومیت را پشت سر گذاشته بود و حتی با هم تیمی‌های خود تمرین می‌کرد تا بتواند در بازی برابر هوئسکا در ترکیب تیمش قرار بگیرد اما به یک‌باره درد زانو بازگشت و این بازیکن از همراهی تیم خود محروم شد.

سرخیو در حال آماده شدن برای یک جراحی تازه است تا بتواند زانوی خود را از مشکل و وضعیت نابسامان فعلی خارج کند. دفعه قبل که راموس در بازی‌های ملی دچار مصدومیت شدید شد، اصلاً نتوانست دوران ریکاوری خوبی را پشت سر بگذارد و مدت زمان زیادی طول کشید تا او بتواند به سطح بالایی از آمادگی برسد، کابوسی که می‌تواند یک بار دیگر برای او تکرار شود.

البته همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. رئال مادرید در لالیگا اوضاع خوبی ندارد و در بازی برابر هوئسکا نیز با کمک دو گلی که دیگر مدافع میانی این تیم یعنی واران به ثمر رساند موفق شد پیروزی را به دست بیاورد. رئالی ها در حال حاضر در جایگاه سوم جدول هستند و کسی آنچنان امید زیادی برای قهرمانی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

اگر نخواهیم در این فرصت به شکست فاجعه بار لوس بلانکوس در رقابت‌های جام حذفی و حذف ناباورانه آن‌ها اشاره کنیم، باز هم حرف ناامید کننده برای راموس باقی می‌ماند. فوق ستاره رئال مادرید که یکی از اسطوره‌های این باشگاه محسوب می‌شود در طی هفته‌های اخیر با بی مهری باشگاه مواجه شده است.

قرارداد سرخیو راموس رو به اتمام است و سران رئال هنوز نتوانسته‌اند با راموس به توافقی جامع دست پیدا کنند. بسیاری از هواداران نیز از وضعیت پیگیری تمدید قراردادها شکایت دارند و معتقدند که رئال همیشه به اسطوره‌هایش بی مهری می‌کند، قبلاً رائول و کاسیاس و حالا راموس.

کسی نمی‌داند که آیا راموس در رئال خواهد ماند یا خیر. حتی کسی اطلاع ندارد که او دقیقاً چه زمانی به میادین باز خواهد گشت و آیا بازگشت خوبی را تجربه خواهد کرد یا خیر؟ اما آنچه که پیداست، اوضاع نابسامان زندگی راموس در این روزهاست چرا که او هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و شاید در یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های فوتبال حرفه‌ای خود قرار داشته باشد.

کد خبر 473503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.