جلالی: نیروی هوایی پیشرو در عمل به راهبرد «قوی شدن» است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش نوشت: این نیرو جزو پیشروترین نیروهای مسلح در عمل به راهبرد حکیمانه رهبری مبنی بر «قوی شدن» است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پدافند غیرعامل، در پیام تبریک سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی به مناسبت ۱۹ بهمن‌ماه روز نیروی هوایی ارتش خطاب به سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: بدون شک یکی از مؤثرترین رخدادها در پیروزی انقلاب، انتشار تصویر پرمعنای بیعت همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ است؛ واقعه‌ای اعجاب‌انگیز و ماندگار در تاریخ حوادث انقلاب اسلامی.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: نیروی هوایی ارتش که در دوران رژیم گذشته، قرار بود گوش به فرمان آمریکا باشد، پیشگام انقلاب شد و با شنیدن ندای آزادیخواهی به آغوش ملت بازگشت.

جلالی تصریح کرد: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی نیز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره همان راهبردی را در دستور کار قرار داد که از ۱۹ بهمن ماه ۵۷ آغاز کرده بود؛ تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها. این تفکر و روحیه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر مجموعه و جامعه ایمانی حاکم شود، افراد آن مجموعه با عزم راسخ، به قله‌های افتخار دست خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی که روزگاری توسط غربی‌ها تجهیز شده و کاملاً وابسته بود، به رغم تحریم‌های ظالمانه، علاوه بر تعمیر و بازسازی جنگنده‌ها و هواپیماها، طراحی و ساخت جنگنده‌ها و تسلیحات مدرن را نیز عملیاتی کرده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: به جرأت می‌توان گفت که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی جزو پیشروترین نیروهای مسلح در عمل به راهبرد حکیمانه رهبری مبنی بر «قوی شدن» است.

جلالی افزود: یاد و خاطره بابایی‌ها، ستاری‌ها، اردستانی‌ها و همه شهدای حماسه‌ساز نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس که در ارتقای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نقشی‌آفرینی کردند و با رشادت و دلاورمردی‌های خود بر تن دشمن لرزه انداختند گرامی باد.

وی یادآور شد: حماسه ماندگار ۱۹ بهمن ماه را به حضرتعالی و تک تک کارکنان خدوم و خانواده‌های بزرگوار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما عزیزان را در راه دفاع از کشور و انقلاب خواستارم.

کد خبر 473501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.