نوروزی: قطار هر یکشنبه یک افتتاح با سرعت در حال پیشروی است

شهردار اصفهان با بیان اینکه قطار هر یکشنبه یک افتتاح با سرعت در حال پیشروی است، گفت: در منطقه هفت، ۱۳ پروژه شاخص منطقه‌ای و ۳۳ پروژه منطقه‌ای در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری اظهار کرد: خوشبختانه برنامه "هر یکشنبه، یک افتتاح" طبق روال هر هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دریافت نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک توسط اصفهان برای نخستین بار در کشور افزود: با توجه به پیوستن اصفهان به شبکه شهرهای دوستدار کودک باید شاهد اجرای زیرساخت‌های لازم که به رشد و شکوفایی کودکان کمک می‌کند در این شهر باشیم و در برنامه‌ریزی‌ها به این قشر از جامعه توجه کنیم.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه کودکان به عنوان سرمایه‌های بزرگ ملت باید مورد توجه قرار گیرند، اظهار کرد: نیاز کودکان باید در شهر تأمین شود تا آنها در سایه آرامش، آسایش و امنیت خاطر زندگی کنند و بتوانند سکان قدرت آینده کشور و اصفهان را به خوبی در دستان خود بگیرند.

نوروزی خاطرنشان کرد: افتتاح بوستان آرزو در هفته‌های اخیر و احداث فرهنگسرای تخصصی کودکان و نوجوانان در منطقه هفت نشان داده که اصفهان در راستای شهر دوستدار کودک حرکت می‌کند. البته بهره برداری از فرهنگسرای تخصصی کودکان و نوجوانان باید توسط بخش خصوصی انجام شود تا به موفقیت نهایی دست یابیم.

نوروزی ادامه داد: اگر امروز شاهد افتتاح ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه هفت شهرداری هستیم نشان از پویایی و توسعه در این منطقه دارد؛ در این منطقه ۱۳ پروژه شاخص منطقه‌ای از جمله مجموعه فرهنگی ورزشی «شاهنامه» و ۳۳ پروژه منطقه‌ای در حال اجرا است. همچنین ۱۵ پروژه دیگر آماده ابلاغ برای اجرا است.

وی تأکید کرد: اجرای این پروژه‌ها در منطقه هفت به معنای انقلاب عمرانی، تحرک و پویایی و خدمت رسانی به تمام بخش‌ها در تمام نقاط شهر، تحقق عدالت فضایی، توزیع عادلانه سرمایه‌های شهر و جلب رضایت مردم است چرا که شهروندان استحقاق دریافت بهترین خدمات را دارند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه قطار هر یکشنبه یک افتتاح با سرعت در حال پیشروی است، تصریح کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر و تخصیص اعتبارات و مصوبات مناسب برای اجرای عدالت، تک تک شهروندان در مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری بهره مند خواهند شد.

نوروزی با ابراز خرسندی از اینکه منطقه هفت شهرداری به نقطه مطلوب رسیده است، گفت: این روزها به هر نقطه از شهر که سر می‌زنیم نقش مؤثر و پررنگ حوزه عمرانی نمایان است.

وی با اشاره به توزیع خدمات فرهنگی در نقاط مختلف شهر خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته با افتتاح سینما بهمن در منطقه ۱۵ و یک سینما در رهنان، سینماها را به سایر نقاط شهر بردیم و آنها را از متمرکز بودن خارج کردیم چرا که سیاست این است که مشابه سینماها و امکانات متمرکز در محدوده مرکزی شهر را به مناطق کمتر برخوردار نیز سوق دهیم.

کد خبر 473499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.