۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
امباپه در حاشیه امن پاریس

ستاره فرانسوی تیم پاریس سن ژرمن برای مدت زیادی در رادار باشگاه رئال مادرید بوده با این حال هر روز بیش از روز قبل، احتمال پیوستن او به تیم مادریدی کاهش می یابد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مدت‌هاست که باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا بتواند کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی تیم پاریس سن ژرمن را به خدمت بگیرد اما کهکشانی‌ها در این امر تا این لحظه ناکام بوده اند و باشگاه متمول فرانسوی نیز مایل به نگه داشتن الماس ارزشمند خود است.

پیش از این باشگاه پاریس سن ژرمن در تلاش بود تا بتواند قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کرده و این بازیکن را در پاریس نگه دارد. با شروع پاندمی کرونا و مشکلات مالی متعددی که گریبان باشگاه‌ها را گرفت این قضیه تا حدودی منتفی شد اما حالا با فراهم شدن شرایط بهتر شیوع ویروس در جهان، باشگاه پاریس سن ژرمن هم در نظر دارد تا بتواند بالاخره قرارداد ستاره خود را تمدید کند.

اگرچه هنوز امباپه تصمیم قطعی خود را برای آینده نگرفته، با این وجود رقم بالای دستمزد می‌تواند وی را به ماندن متقاعد کند. در حال حاضر امباپه در طول فصل ۲۱ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند و سران پاریس در نظر دارند تا این مبلغ را به ۳۷ میلیون یورو افزایش دهند که مبلغ قابل توجهی است.

پیش بینی می‌شود که در صورت افزایش دستمزد امباپه، این بازیکن فکر ترک پاریس را از ذهن خود بیرون کند. پاریسی‌ها فصل گذشته نیز موفق شدند تا فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیش بروند و به همین علت، مسئله کسب عنوان قهرمانی نیز چیز دور از انتظاری برای امباپه نیست.

از سوی دیگر، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی جدید پاریس سن ژرمن اعتقاد زیادی به امباپه داشته و مایل است که او در ترکیب تیمش بماند. البته برخی از شایعات به علاقه پوچتینو برای تشکیل خط حمله آرژانتینی اشاره دارند. برخی از رسانه‌ها اذعان کرده‌اند که پوچتینو در نظر دارد تا لیونل مسی و سرخیو آگوئرو را به عنوان بازیکنان مورد نظر خود برای خط حمله تیم در اختیار بگیرد. با توجه به مبالغ بالایی که باشگاه‌های بارسلونا و منچسترسیتی ممکن است بابت این خرید از پاریس طلب کنند، فروش امباپه می‌تواند روش خوبی برای تأمین اعتبارات مالی باشد.

به هر ترتیب معادلات متفاوتی وجود دارند که حل آنها می‌تواند تأثیر بسزایی در تصمیم امباپه برای آینده‌اش داشته باشد. در حال حاضر این بازیکن و نیمار طبق گفته سران باشگاه از حضور خود در پاریس راضی هستند و فعلاً علاقه‌ای به حضور در باشگاه دیگری را ندارند.

کد خبر 473497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.