تکرار آزمون‌های غیرحضوری سال ۹۹/ برگزاری آزمون‌های شغلی و عمومی تا پایان سال

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری مجدد ۹۲ آزمون شغلی و عمومی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سید جواد امامی‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون پنج آزمون بهبود مدیریت و ۸۷ آزمون شغلی، عمومی، بهبود مدیریت و توجیهی بدو خدمت به صورت غیرحضوری برگزار شده است که از اواخر بهمن ماه تا پایان سال این ۹۲ آزمون مجدداً تکرار می‌شود.

به گفته وی این آزمون‌ها با همکاری معاونت‌های امور بهداشتی، درمان، غذا و دارو، آموزشی و مدیریت‌های گزینش، آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شده است.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست همکاران دانشگاه مجدداً دسترسی لازم برای شرکت کارکنان واجد شرایط در آزمون‌های مذکور فراهم شده است.

مهندس امامی‌زاده در ادامه گفت: متقاضیانی که در آزمون‌های قبلی شرکت نکرده و یا موفق به کسب نمره قبولی نشدند، می‌توانند برای شرکت در آزمون به سامانه azmoon.sbmu.ac.ir مراجعه کنند. منابع آموزشی دوره‌های مذکور در سامانه آزمون‌های الکترونیکی آموزش کارکنان واجد شرایط در قسمت کتابخانه دیجیتال قابل دسترسی است.

امامی‌زاده یادآور شد: متقاضیان برای اطلاع از فهرست و جزئیات آزمون‌های در حال اجرا اعم از تاریخ و شرایط مخاطبان می‌توانند به سامانه آموزش کارکنان به نشانی training.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 473423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.