ماموریت وزیر برای مهارت آموزی دانش آموزان

وزیر آموزش‌وپرورش با تأکید براینکه همکاری و هماهنگی در جهت همگرایی از مأموریت حاصل می‌شود، گفت: برای توسعه مهارت مأموریت داریم و باید کاری کنیم هر دانش‌آموز فارغ‌التحصیل یک مهارت فراگرفته باشد.

به گزارش ایمنا، محسن حاجی میرزایی اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مدیریتی در بیشتر کشورها و به‌طور خاص در ایران درجه همگرایی و ترکیب‌شوندگی بین اجزای تفکیک‌شده است.

وی افزود: امور کشور به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود و درون بخش‌ها و دستگاه‌ها به واحدها و واحدها به ادارات تقسیم‌بندی می‌شوند. این هرم در قاعده بسیار متکثر است و این اجزا برای جمع شدن و ارائه کار مشترک جز پیچیدگی‌های بسیار مهم محسوب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این جلسات «گفتگوی هفته» در این راستا پیگیری می‌شود، افزود: این نقش در کشور بر عهده برنامه است و برنامه باید این اجزا را به‌خوبی باهم ترکیب کند. لازم است امور خود را باهم هماهنگ کنیم چراکه این همکاری و هماهنگی در جهت همگرایی از مأموریت حاصل می‌شود.

حاجی میرزایی اظهار کرد: در موضوعات مختلفی مانند توسعه فرهنگ کار، اشتغال، کارآفرینی و تلاش با وزارت کار در ارتباط هستیم و در موضوع تعاون و توسعه در کشور مأموریت‌های مشترک داریم؛ در حوزه مهارت‌آموزی باهم ارتباطی داریم و باید فهم مشترکی از این مأموریت‌ها ایجاد کنیم.

وی کارآفرینی را جز اهداف آموزش‌وپرورش دانست و اظهار کرد: برای توسعه مهارت مأموریت داریم و باید کاری کنیم هر دانش‌آموز فارغ‌التحصیل یک مهارت فراگرفته باشد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حاجی میرزایی با تأکید بر اینکه برای کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم نیازمند مشارکت وزارت کار هستیم، ادامه داد: نیازمند یک بازنگری جدی در سطح مأموریت‌ها و تلفیق هوشمندانه آنها هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 473421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.