۳۶ پروژه شهرداری‌های استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ۳۶ پروژه شهرداری‌های این استان به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهوری، چهاردهم اسفندماه ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، فرزاد قلندری اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها که شامل بازآفرینی شهری، خیابان کشی، فضاهای سبز، آسفالت‌ریزی و احداث پل است، ۲ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌است.

وی افزود: بودجه مصوب کل شهرداری‌های استان اردبیل در سال ۹۷ به میزان ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بود که ۶۲ درصد آن تحقق یافت و ۹۸۰ میلیارد ریال هم از سوی سازمان شهرداری‌ها و خزانه به شهرداری‌های استان کمک شده است.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: در سال ۹۸ نیز بودجه مصوب کل شهرداری‌های استان اردبیل ۶ هزار و ۶۰ میلیارد ریال بود که پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال آن معادل ۸۲ درصد تحقق یافت و هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و خزانه به شهرداری‌های استان کمک شد.

قلندری اضافه کرد: در سال ۹۹ هشت هزار و ۲۰ میلیارد ریال بودجه در شهرداری‌های استان به تصویب رسیده که ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن معادل ۳۲ درصد تحقق یافته و از سوی دولت نیز ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه حمایت دولت از شهرداری‌ها ضروری است، تاکید کرد: در بحث فضای سبز، حمل و نقل عمومی و آتش‌نشانی، شهرداری‌های استان نیازمند تأمین امکانات مالی هستند که تلاش می‌شود با تأمین اعتبارات لازم مشکلات موجود در شهرداری‌ها برطرف شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 473397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.