در استقلال چه خبر است؟

منشا اتفاقات و حواشی اخیر استقلال در درون خود باشگاه رقم خورده است اما سرمربی این تیم به اتاق فکر دشمن، علیه تیمش اعتقاد دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال شامگاه جمعه_ ۱۷ بهمن، توانست با تک گل «فرشید اسماعیلی» تیم نساجی را شکست دهد، اما پس از چند روز آرامش، دوباره این تیم به حاشیه رفت؛ ماجرا از عصبانیت «وریا غفوری» شروع شد؛ کاپیتان استقلال در دقیقه ۷۵ از بازی خارج و ناراحتی خود را سر توپ کنار خط اوت خالی کرد، البته غفوری یک بار دیگر هم پیش از دریافت کارت زرد این حرکت را انجام داده بود و به دلیل همین پرخاشگری از موعود بنیادی فر، داور بازی کارت گرفت.

بعد از پایان مسابقه «محمود فکری»، سرمربی آبی‌ها دلیل عصبانیت کاپیتان استقلال را این طور شرح داد: " وریا در یک سری از دقایق بازی از جمله در صحنه‌ای که کارت زرد گرفت، عصبی شده بود و یک جا به من (فکری) گفت توپ کم به من می‌رسد. وریا بعد از دریافت کارت به من اشاره کرد که تعویضم کن و او را تعویض کردیم و از آن سوی زمین به رختکن رفت، در واقع علت ناراحتی وریا این بود که کمتر توپ به او رسیده بود."

پس از این صحبت‌ها و در میکسدزون ورزشگاه آزادی برخی بازیکنان استقلال نارضایتی خود را از مدیریت باشگاه عنوان کردند، از سرو یک وعده غذا در اردوی پیش از بازی گرفته تا زمین بی کیفیتی که در آن شیشه وجود دارد، همگی از سوی استقلالی‌ها مطرح شد.

حتی در این میان دو بازیکن استقلال یعنی «سیاوش یزدانی» و «رشید مظاهری» از اختلاف با کادر فنی سخن گفتند؛ در حالی که در گذشته گمانه زنی‌هایی از سوی رسانه‌ها در این خصوص مطرح شده و آبی‌ها همه چیز را تکذیب کرده بودند، اما دوباره اختلافات پنهان بین بازیکنان و کادر فنی استقلال، عنوان و ادعاهای سابق را تأیید کرد. این در حالی است که دوشنبه شب هفته گذشته محمود فکری با حضور در برنامه فوتبال برتر و به رغم بیانه باشگاه مبنی بر تحریم برنامه فوتبال برتر، به این برنامه رفت و حواشی دیگری برای تیم استقلال ایجاد کرد.

فکری در برنامه میثاقی از اتاق فکر دشمن گفت و از هواداران خواست به هوش باشند و بدانند که برخی اتفاقات از کجا خط می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد منشأ برخی حواشی خود باشگاه و سرمربی این تیم است.

جای دوری نمی‌رویم و قصد نداریم از مدیر سابق صحبت کنیم، اما روز گذشته از سوی برخی رسانه‌ها شکایت باشگاه استقلال از کاپیتان تیم خود به کمیته اخلاق رونمایی شد؛ شاید عجیب‌ترین شکایتی که دنیای فوتبال به خودش دیده است. ممکن است اتفاقاتی که در بازی برای وریا پیش آمده ناشی از همین شکایت بوده باشد و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم در میانه فصل بالاخره از کوره دررفته است.

اینکه چطور این اسناد از داخل باشگاه به رسانه‌ها می‌رسد مساله جدیدی نیست و در گذشته نیز از سوی مدیریت باشگاه آن را دیده‌ایم. از افشای قراردادهای استراماچونی و دیاباته گرفته تا اسنادی علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه یعنی خلیل زاده! به نظر می‌رسد این موضوعات در نوع مدیریت باشگاه نهادینه شده و افشای اطلاعات درون باشگاه به یک رویه طبیعی تبدیل شده است.

مهم‌تر از افشای اطلاعات شاید اتاق فکر دشمن باشد که به زعم سرمربی این تیم در حال تلاش برای فروپاشی استقلال است، فکری حتی روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: " از طرفی شرمنده بازیکنان هستم و از طرفی نمی‌خواهم استقلالی‌ها (منظور هواداران) دشمن شاد شوند".

منطقی‌ترین گزاره در مورد اتفاقات اخیر استقلال آن است که راه برون رفت آبی‌ها از حواشی فعلی، در جایی درون باشگاه باید بررسی شود و نه عامل و یا عاملان بیرونی!

کد خبر 473395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.