رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در یزد به ۶۶ درصد کاهش یافت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: در حال حاضر میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان به ۶۶ درصد کاهش یافته است کمترین میزان رعایت آن‌ها در شهرستان‌های ابرکوه و میبد با ۶۴ درصد و بیشترین میزان رعایت‌ در شهرستان‌های بافق و بهاباد با ۷۷ درصد است.

ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۴ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با اشاره به کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان یزد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان به ۶۶ درصد کاهش یافته است. کمترین میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های ابرکوه و میبد با ۶۴ درصد و بیشترین میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های بافق و بهاباد با ۷۷ درصد است.

وی در خصوص عادی انگاری درباره پایان شیوع کرونا، تصریح کرد: اعتقاد به پایان شیوع کرونا کاملاً اشتباه است و هرگاه غفلت کردیم، افزایش آمار بستری‌های مبتلا به کرونا را به دنبال داشته است و در صورت ادامه رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، باز هم شاهد روزهای سیاه کرونایی خواهیم بود.

کد خبر 473323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.