عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ بهمن ماه

در این بسته خبری از خواهرخواندگی بجنورد و چروم تا افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۳۰ میلیارد ریال پروژه شهرداری رفسنجان و نصب باسکول جاده‌ای در مسیر جاده‌ای صفادشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

مراحل تکمیلی تعریض جاده اسماعیل‌آباد قزوین

محمد ابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از طی مراحل تکمیلی تعریض جاده اسماعیل‌آباد واقع در ناحیه عظیمیه خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارتقای کیفیت منظر شهری با نورپردازی شبانه

محمود تیموری، مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه امروزه زندگی پرمشغله شهری در روز، شهروندان را ترغیب می‌کند که بیشتر در ساعات شب به تفریح بپردازند، گفت: بدیهی است که گذران اوقات فراغت تنها با ماندن در فضاهای بسته و تعامل با تعداد محدودی از افراد، جوابگوی نیازهای انسان نیست و نور یک عنصر معماری طراحی محیط است که تأثیر بسیاری در افزایش راندمان افراد دارد.

نصب دو راهبند مکانیکی در دو ورودی اصلی پیاده راه فردوسی سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای تسهیل در ورود افراد معلول با ویلچر و همچنین ورود خودروهای امدادی به پیاده راه فردوسی دو راهبند مکانیکی در دو سمت میدان انقلاب و آزادی به عنوان ورودی اصلی پیاده راه فردوسی نصب شده است.

تقدیم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری سبزوار به شورای شهر

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: در دویست و چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، لایحه بودجه پیشنهادی ۴۷۹ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

تخفیف ۲۵ درصدی عوارض در اردکان

مصطفی پور دهقان اردکان، شهردار اردکان از تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری این شهرستان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

تخریب ملک خطرآفرین توسط شهرداری شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: در راستای ایمن‌سازی و زیباسازی شهر یک بنای خطرآفرین در شهرکرد توسط مأموران شهرداری تخریب شد.

خواهرخواندگی بجنورد و چروم

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهر بجنورد با شهر چروم ترکیه از سال ۹۷ کلید خورد اما بواسطه تغییر مدیریت‌ها در سطح استان و مدیریت شهری عملاً این پروژه را به سرانجام مشخصی نرسید اما به واسطه مشابهت‌های فرهنگی و قابلیت‌های اجتماعی مشترک بین دو شهر بجنورد و چروم ترکیه، در حال تدارک مکاتبات و نهایی کردن تفاهم نامه‌ای هستیم که به خواهرخواندگی این دو شهر منجر خواهد شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۳۰ میلیارد ریال پروژه شهرداری رفسنجان

پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از شاخص‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی (بازار رفسنجان) و مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز اشاره کرد.

توسعه پارک‌های محلی گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: ۲۰ کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب به مناطق مختلفی از شهر که از وجود فضای سبز محروم است اجرا می‌شود تا با رفع مشکل تأمین آب، پارک‌های محله‌ای در این شهرستان توسعه یابد.

نصب باسکول جاده‌ای در مسیر جاده‌ای صفادشت

حسین کریمی، سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت از نصب باسکول در مسیر جاده‌ای این شهر خبر داد.

کد خبر 473312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.