رئیس و اعضای گروه واکنش سریع کووید۱۹ منصوب شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی، رئیس و اعضای گروه واکنش سریع COVID-۱۹ را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وبدا، سعید نمکی روز شنبه در احکام حمید سوری رئیس و اعضای گروه واکنش سریع کووید -۱۹ نوشت: با توجه به سوابق علمی و اجرایی جناب عالی بدین وسیله به عنوان رئیس (عضو) گروه واکنش سریع COVID-۱۹ منصوب می‌شوید. تا با هم‌آهنگی نزدیک با اینجانب نسبت به حضور در مناطق مورد نیاز اقدام نموده و پس از بررسی‌های لازم ضمن ارسال گزارش مربوطه، مداخلات پیشنهادی را هم به اینجانب ارائه کنید. بدیهی است فعالیت تیم مذکور نافی و مداخله کننده در امور اجرایی واحدهای ذیربط در معاونت‌های این وزارت و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نخواهد بود.

وزیر بهداشت در این احکام علاوه بر انتصاب حمید سوری به عنوان رئیس گروه واکنش سریع کووید ۱۹، محمدحسین حیدری، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، حمیدرضا خان که، رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ حسین عرفانی، مدیر دفتر بهبود کیفیت و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور؛ فرشید رضایی، کارشناس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر؛ علی ابرازه؛ سیدعلیرضا ناجی، متخصص ویروس شناسی پزشکی را نیز به عنوان اعضای این کمیته منصوب کرد.

بر اساس حکم وزیر بهداشت، مهندس محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار؛ سیدمحمود مسیحا هاشمی، مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی؛ عاطفه عابدینی، فوق تخصص ریه؛ مسعود یونسیان، متخصص اپیدمیولوژی؛ محمدتقی طالبیان، مشاور اجرایی معاونت درمان درمان وزارت بهداشت و حیدر محمدی، مدیرکل نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به عنوان دیگر اعضای این کمیته منصوب شدند.

مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد منصوب شد

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی مهرنوش کاوه را به عنوان مشاور خود در امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد منصوب کرد.

در متن حکم نمکی به مهرنوش کاوه آمده است: با توجه به سوابق ارزشمند سرکار عالی در همراهی خیرین سلامت کشور، بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد منصوب می‌شوید. امید است با لطف الهی و بهره‌گیری از مشارکت و استفاده از کلیه ظرفیت‌های خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های مردمی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

سعید نمکی، فروردین امسال شاهین محمد صادقی رئیس کنونی سازمان بسیج جامعه پزشکی و نماینده پیشین مجلس را به عنوان مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد منصوب کرده بود.

کد خبر 473224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.