راه‌بند مکانیکی در ورودی‌های اصلی پیاده‌راه سنندج نصب شد

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای بهبود در ورود افراد معلول با ویلچر و همچنین ورود خودروهای امدادی به پیاده راه فردوسی دو راه‌بند مکانیکی در دو سمت میدان انقلاب و آزادی به عنوان ورودی اصلی پیاده‌راه فردوسی نصب شده است.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی فرد اظهار کرد: راه‌بندهای مکانیکی در دو ورودی پیاده راه فردوسی از سمت دو میدان آزادی و انقلاب نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث پیاده راه فردوسی یکی از پروژه‌های مهم و شاخص در سنندج است، افزود: وضعیت خیابان فردوسی در گذشته به گونه‌ای بود که تردد برای شهروندان به ویژه افراد معلول و سالخورده به دلیل ازدحام جمعیت، تردد خودروهای سواری و عدم مناسب سازی این خیابان بسیار سخت و دشوار بود اما با احداث پیاده راه فردوسی تمامی شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر از این پیاده راه استفاده کنند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تصریح کرد: تردد موتور سیکلت در این پیاده راه یکی از مواردی بود که می‌توانست برای شهروندان حوادثی را به وجود آورد که در راستای رفع این مشکل با نصب راه بند، ورودی تمامی معابر منتهی به پیاده راه فردوسی مسدود شده به شکلی که موتورسواران نتوانند وارد این پیاده راه شوند.

وی از نصب دو راه بند مکانیکی در دو ورودی اصلی پیاده راه فردوسی در میدان آزادی و انقلاب خبر داد و گفت: افراد معلول با ویلچرهای برقی، کالسکه و همچنین خودروهای امدادی می‌توانند از دو ورودی اصلی این میدان وارد پیاده راه فردوسی شوند.

ریحانی فرد افزود: معلولان با ویلچر عادی نیز علاوه بر این دو مسیر می‌توانند از دیگر راه‌بندهای فلزی تعبیه شده در مسیر، وارد پیاده راه فردوسی شوند.

کد خبر 473210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.